خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری صورت گرفت؛

راهپیمایی‌مردم شیعه و سنی تایباد برای محکومیت ترور سپهبد شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۲۵

مراسم راهپیمایی با حضور ائمه جمعه، مسئولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی تایباد، برای محکومیت جنایت آمریکای مزدور در شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، مردم پیر و جوان، زن و مرد و هر کس در هر حرفه و شغلی برای نشان دادن تنفر خود از جنایت آمریکای مزدور در شهادت سردار رشید ایران در این راهپیمایی شرکت کردند و با طنین شعارهای مرگ بر آمریکا انزجار خود را نشان دادند.

زینت مجیدی، رئیس مجمع مشورتی زنان تایباد در حاشیه مراسم راهپیمایی به خبرنگار ایلنا گفت: امروز زنان تایبادی آمده‌اند تا به آمریکا و نوکرهای وابسته‌اش بگویند سردار سلیمانی متعلق به یک قشر خاص نبود.

وی افزود: غیرت مردم ایران زمانی که خبر شهادت این سردار رشید و دلاور را شنید به جوش آمد و امروز با برگزاری این راهپیمایی انتقام‌خواهی خود را از کشورهای مستکبر اعلام می‌داریم.

در ادامه آیدا عصمتی، مدیر کانون فرهنگی بانوی مرزنشین تایباد گفت: سردار سلیمانی محبوب تشیع و تسنن بود و امروز همه ما در کنار هم حضور داریم تا به دشمن ثابت کنیم به شهادت رساندن امیر قدرتمندی چون حاج قاسم سلیمانی وحدت و همدلی را بین مسلمانان افزایش داده است.

وی تصریح کرد: ما به نمایندگی از جامعه زنان تشیع و تسنن در تایباد امروز اینجا حضور داریم تا به دشمنان این نظام بگوییم منتظر انتقام ملت ایران باشند ما از خون شهیدان این نظام نخواهیم گذشت.

ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد نیز بیان کرد: مردم ایران قدردان تلاش‌های مجاهدینی همچون شهید سلیمانی و همرزمانش هستند و امروز با سردادن شعارهای مرگ بر استکبار جهانی میزان نفرت خود را از این حمله وحشیانه کشورهای مزدور نشان می‌دهند.

سرهنگ جواد حسین زاده، جمعی فرماندهی هنگ مرزی تایباد نیز در این مراسم بیان کرد: امروز همراه با همرزمانم در این مراسم شرکت کرده‌ایم تا آمریکا و تمامی دشمنان این نظام بدانند نیروهای مسلح کشور در خط رهبری و شهدایی همچون سردار سلیمانی قدم برمی‌دارند.

گفتنی است، راهپیمایی از میدان وحدت شهر تایباد آغاز و تا مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز