خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم صورت گرفت؛

برگزاری راهپیمایی باشکوه محکومیت شهادت سردار سلیمانی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۵۶

مردم انقلابی مشهد پس از برگزاری نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از جنایت ناجوانمردانه آمریکا، به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه، مسئولان استانی و شهری در کنار اقشار مختلف مردم و امت حزب الله مشهد با حضور در راهپیمایی باشکوهی اقدام آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی در بغداد را محکوم کردند.

راهپیمایان پس از خروج از حرم مطهر رضوی و طی خیابان شیرازی با تجمع در میدان شهدای مشهد، ضمن سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا و اسرائیل این عمل جنایتکارانه را محکوم و برای شهادت حاج قاسم سلیمانی نوحه سرایی و عزاداری کردند. 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار "مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس"، "آمریکا در چه فکریه، ایران پر از سلیمانیه"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "ای یاور ولایت راهت ادامه دارد"، "ملت ما آزاده است، به انتقام آماده‌ است" و "هنگامه قیام است، زمان انتقام است" سردادند.

در پایان راهپیمایی، زائران و مجاوران شرکت کننده در این مراسم بر تداوم راه شهید سلیمانی و انتقام از آمریکای جنایتکار تاکید کردند.

مردم کاشمر نیز در پی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی با راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از این حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار نشان دادند.

نمازگزاران گناباد هم پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی حدفاصل مصلی امام خمینی (ره) تا میدان غدیر این شهر جنایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع به این جنایت مستکبران شدند.

همچنین نمازگزاران تربت‌حیدریه پس از نمازجمعه با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "آمریکا، اسراییل ننگ به نیرنگتان خون شهیدان ما می‌چکد ازچنگتان"، اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع به این اقدام شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز