خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه بردسکن در گفت وگو با ایلنا:

سردار سلیمانی منشاء وحدت بین مسلمانان دنیا و مبارزه با جبهه استکبار بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۲۵

فرمانده سپاه بردسکن با تسلیت به مناسبت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی به امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران گفت: سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد بین مسلمانان دنیا و مبارزه با جبهه استکبار بود.

سرهنگ علیرضا جنیدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در حاشیه راهپیمایی مردم بردسکن در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفت: تواضع، فروتنی، ایمان و تقوا از  مهم ترین خصوصیات شهید سردار سلیمانی بود و یک فرمانده شجاع در همه میدان ها محسوب می شد.

فرمانده سپاه بردسکن عنوان کرد: با شهادت سردار سلیمانی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی رو به اضمحلال خواهد بود و ملت ایران با تاسی از شعار و مشی سردار سلیمانی پشت سر مقام معظم رهبری تا نابودی استکبار جهانی با تمام قدرت درمیدان خواهند بود و انتقام خون سردار سلیمانی  و دیگر شهدا را خواهند گرفت. 

سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی را تسلیت گفت و بیان داشت: ملت ایران در همه صحنه ها نشان داده اند که از شهادت هراسی ندارند بلکه این گونه شهادت ها باعث تقویت وحدت و اتحاد ملی می شود و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور شهادت سردار سلیمانی را بی جواب نخواهند داد و دشمنان را برای همیشه سرجای خود خواهند نشاند.

وی افزود: همانطور که ملت ایران در تمامی حماسه‌ها با بصیرت خود نشان داده اند که در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت می کنند راه سردار سلیمانی را هم ادامه می دهند و انتقام این شهید و دیگر همراهان او را از جنایتکاران  خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز