خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه خبر داد:

برگزاری مسابقات لیگ دسته‌یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۰۹

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: مرحله نخست از مسابقات لیگ دسته‌یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور چهارشنبه هفته جاری به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، مجید رضایی در نشست خبری که در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه این برای نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه است که امتیاز رقابت‌های کشوری والیبال نشسته جانبازان نصیب ما شده، افزود: در این رقابت‌ها هفت تیم از استان‌های خراسان شمالی (بجنورد)، گیلان (لاهیجان)، مازندران (بهشهر)، گلستان (کردکوی) و 2 تیم تایباد و پیام ارتباطات تربت‌حیدریه از خراسان‌رضوی حضور دارند.

وی گفت: رقابت‌های لیگ دسته‌یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور 27 تیم، در قالب چهار گروه و در سه مرحله از هفته گذشته به میزبانی استان گلستان (گرگان) آغاز شده که امتیاز میزبانی مرحله نخست به تربت حیدریه که گروه سوم هست، رسیده است.

رضایی با بیان اینکه رقابت‌ها تا جمعه هفته جاری در سالن شهید جلیلی ادامه خواهد داشت، افزود: از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در نهایت تیم‌های اول و دوم جواز ورود به لیگ برتر کشور را دریافت می کنند.

وی همچنین گفت: 50 درصد اعضای تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه جانباز هستند که شامل چهار بازیکنان جانبازان بالای ۷۵ درصد و سه بازیکن جانباز بین صفر تا  ۴۵ درصد می باشند.

وی بزرگ‌ترین چالش پیش روی هییت شهرستان را نبود زیرساخت مناسب جهت ورزشکاران جانباز و معلول دانست و گفت:اولویت اصلی هیات استان درحال مرتفع ساختن این چالش است که این مسیر حمایت مسئولان استان در شهرستان راهگشا خواهد بود.

رضایی تصریح کرد: تعامل با ادارات مرتبط بهزیستی ‌کمیته امداد در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه معلولین امری ضروری است وتلاش داریم در حوزه ورزش همگانی زمینه حضور جانبازان و معلولین فراهم شود.

رییس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه بیان کرد: اگر نگاه تعاملی با هیئتهای ورزشی شهرستان ها در سطح هییت های استان حاکم شود اتفاقات مثبتی در حوزه ورزش استان رقم خواهد خورد و هیات‌های شهرستانی نیز با انگیزه بیشتری کار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز