خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهور مطرح‌ کرد؛

دولت پای تعهد خود برای انتشار اوراق مشارکت نوسازی بافت پیرامونی حرم است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۹۱

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص مجوز انتشار اوراق مشارکت 1400 میلیارد تومانی که برای اجرای زیرساخت های بافت پیرامونی حرم مطهر از سوی دولت وعده داده شده است، گفت: این موضوع جزو تعهدات و مصوبات دولت است و ما پای تعهد خودمان هستیم، این موضوع از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درحال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد باقر نوبخت درحاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی فاز چهارم پروژه مسکونی-تجاری "زندگی" در رسالت ۸۱ افزود: قطار شهری جزو برنامه های مشارکت دولت و شهرداری ها است و تاکنون 50 درصد هرآنچه اوراق مشارکت برای احداث قطارشهری ها منتشر شده است.

وی اضافه کرد: برای کمک به احداث خطوط قطارشهری که به تمامی زائران حضرت رضا(ع) خدمات رسانی می کند نیز پای تعهدمان هستیم.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خراسان رضوی پیگیر همه مصوبات و تعهداتی است که دولت نسبت به شهرداری مشهد دارد.

نوبخت با بیان اینکه علاوه بر تبصره 5 که بیشتر چگونگی توزیع انواع اوراق و اسناد خزانه را توضیح می دهد تبصره 18 را نیز داریم، اظهارکرد: در تبصره 18 مبالغ کافی برای نوسازی بافت های فرسوده،حاشیه نشینی و بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: طبق جلسه ای که در روزهای گذشته توسط شورای عالی مسکن در دفتر رییس جمهور تشکیل شد یکی از مباحثی که راه وشهرسازی باید توضیح می داد پیشرفت طرح بازآفرینی بافت های ناکارآمد و حاشیه ای شهرها بود.

وی درخصوص تامین اعتبار احداث بیمارستان 550 تخت خوابی حاشیه شهر مشهد نیز که سال قبل در سفر هیئت دولت کلنگ زنی شد، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات سفرهای استانی، دولت حدود 1200 میلیارد تومان تعهد مالی پذیرفت که در ادامه بالغ بر 1800 میلیارد تومان شد، در دوسالی که تعهد داریم تمامی مبالغ ریالی را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز