خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی به ایلنا خبر داد:

آغاز عملیات ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومین در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۳۸

استاندار خراسان رضوی گفت: عملیات آغاز ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومین در استان خراسان رضوی آغاز شد.

علیرضا رزم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ساخت این واحدهای مسکونی یک ساله به پایان می رسد و هر یک دارای 60 تا 75 متر زیر بنا است.

وی افزود: بیشترین سهم ساخت واحدهای مسکونی محرومین مربوط  به خراسان رضوی است که امید است بتوانیم در آینده نه چندان دور روستاهای سطح استان دارای خانه های مقاوم شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در دو اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: استان خراسان رضوی همه تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم به وجود آورده است لذا همه باید فضایی را به وجود بیاوریم تا مردم استان بیش از گذشته با حضور در پای صندوق های رای انتخاب فرد اصلح خود را داشته باشند. 

وی به سفر خود به کشور تاجیکستان اشاره کرد و گفت: در این سفر مبادلات اقتصادی خوبی صورت گرفت و بزودی هیاتی عالی رتبه از کشور تاجیکستان برای تفاهمنامه های مربوطه به خراسان رضوی سفر می کنند تا این توافق نامه ها به مرحله اجرایی برسد.

وی به حضور 85 شرکت بزرگ خراسان رضوی در نمایشگاه تاجیکستان اشاره کرد و افزود: اکثر این شرکت ها اجناس خود را در این نمایشگاه به فروش رساندند.

استاندار خراسان رضوی  با اشاره به 110 میلیون دلار سطح مبادلات اقتصادی اظهار امیدواری کرد بتوانیم سطح این مبادلات اقتصادی افزایش بدهیم.

وی گفت: با توجه به این روحیه مناسبی که در این سفر ایجاد شد پیش بینی می شود تا 1 میلیارد دلار سطح مبادلات اقتصادی افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز