خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

همه باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۴۴۳

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی کشور همه باید برای بهبود اوضاع زندگی و حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای مدیران ستادی استانداری که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به تحولات مهم منطقه اظهار کرد: دشمنان در قضایای اخیر به دنبال این بودند که مردم را به کف خیابان بیاورند و در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر تعرض بیگانگان یکپارچه و متحد هستند، افزود: یکی از ابزارهای ارزان برای پیاده‌سازی نیت‌های شوم دشمن، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است، در حوادث اخیر هم شاهد بودیم که به واسطه بهره‌گیری از فضای مجازی، دشمنان به دنبال ایجاد آشوب و خرابکاری در کشور بودند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مدیران کل دستگاه های اجرایی و معاونین باید به صورت مداوم و در قالب برنامه زمان بندی مشخص، جلسات ملاقات عمومی با مردم برگزار کنند و حرف‌های مردم را بشنوند. 

رزم‌حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو هم بیان کرد: باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا ضمن برگزاری یک انتخابات باشکوه، سطح مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی حداکثری باشد.

وی به نتایج سفیر اخیر خود به کشور تاجیکستان هم اشاره کرد و گفت: دیدارهای خوبی در این سفر با مقامات تاجیکستان در محورهای گوناگون انجام گرفت.

استاندار خراسان رضوی در خصوص دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی هم اظهار کرد: برنامه‌های این الگو به خوبی در حال اجرا است،  در این راستا، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم در حال تلاش برای تحقق اهداف این طرح هستند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه بیکاری مهم ترین علت بروز نزاع‌هاست، تاکید کرد: بیکاری نه تنها یک موضوع اقتصادی به شمار می رود، بلکه یک آسیب اجتماعی هم محسوب می شود، بیکاری موجب افزایش تنش، نزاع، کاهش ازدواج، افزایش طلاق، اعتیاد و ... خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز