خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان سازمانی؛

مدیرجدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۰۱

جلسه تکریم و معارفه مدیر موسسه توسعه گرشگری سازمان همیاری خراسان رضوی با حضور مسئولان این سازمان وجمعی از کارمندان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در این مراسم که صبح امروز با حضور میثم کرمانی مدیرعامل و معاونان و جمعی از مدیران سازمان همیاری برگزار شد، رضا ابراهیم نیا به عنوان مدیرجدید موسسه توسعه گردشگری این سازمان معرفی و از زحمات جعفر فرشچی مدیر پیشین این موسسه تجلیل شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در موسسه توسعه گردشگری، گفت: مدیران و دست اندرکاران این موسسه آثار خوبی را تاکنون بر جای گذاشته اند و تلاش‌های صورت گرفته باعث شده تا این مجموعه به سمت و سویی سوق داده شود که بتواند رشد خوبی داشته باشد.

کرمانی با بیان اینکه انتظارات از حوزه گردشگری در استان خراسان رضوی بالاست، ادامه داد: گردشگری حوزه ای است که می توانیم با توان بالای سازمان همیاری در این بخش تاثیرگذار باشیم؛ باید مدیریت و تلاشهای‌مان را در این حوزه چند برابر کنیم.

وی با تاکید بر اصل قانونمندی، اصالت اقتصادی و بهره گیری از حداقل منابع برای برنامه های سازمان و زیر مجموعه های افزود: ما در سازمان همیاری  مقید به برنامه ریزی هستیم و با تکیه بر همین 3 اصل، از کلیه مدیران شرکتها و موسسات تابعه انتظار تلاش داریم تا بتوانیم جزء سازمان های پیش رو باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر لزوم ایجاد انقلاب درونی در همه دست اندرکاران بخشهای مختلف این نهاد، بیان کرد: هم اینک درآمد حاصل از گردشگری حلال برای کشورهای جهان حدود 160 میلیارد دلار است، این حوزه در کشور و به ویژه استان خراسان رضوی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است بر این اساس  قطعا می توان با  حضور مدیریت جدید موسسه توسعه گردشگری و برنامه ریزی مستمر شاهد اتفاقات خوب دربخش گردشگری استان  باشیم.

جعفر فرشچی مدیر سابق موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت های مدیران سازمان همیاری عنوان کرد: کارهای بزرگی توسط دست اندرکاران موسسه در حوزهای مختلف گردشگری اعم از تورگردانی، ساماندهی پارک ها و ... صورت گرفت که باعث شد موسسه بعد از سالها به سود دهی برسد و در شرایط روبه رشد قرار گیرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه سازمان همیاری به حوزه گردشگری ادامه داد: قطعا حضور مدیریت جدید می تواند اثرگذار باشد و با تلاش بیشتر شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

مدیر جدید موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز دراین جلسه ضمن تقدیر از حسن اعتماد هیات مدیره و مدیرعامل سازمان همیاری با بیان اینکه خداوند را شاکرم که باردیگر فرصت خدمت در حوزه گردشگری به جامعه را بدست آوردم، افزود: امیدواریم در  این فرصتی که بدست آمده است بتوانیم با تلاش همه دست اندرکاران گام های موثری را در این بخش برداریم و حرکتی رو به جلو را آغاز کنیم.

رضا ابراهیم نیا که با حکم حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: از گذشته زحمات بی دریغی در این مجموعه کشیده شده است، امیدواریم در تداوم این تلاشها با تجربیاتی که در حوزه های فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد بتوانیم از ظرفیتهای بالای این بخش در جهت ارتقا آن استفاده کنیم.

وی با تاکید بر نقش صاحبنظران و سرمایه گذاران حوزه گردشگری، بیان کرد: گردشگری در دنیا و همچنین در تولید در آمدهای ناخالص ملی نقش بسزایی دارد و استان خراسان رضوی نیز در حیث گردشگری از جایگاه خاصی در کشور برخوردار است.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: وجود47 درصد فضای اقامتی کشور در مشهد،جاذبه های گردشگری فراوان، ظرفیتای شهرداریها، دهیاریها در شهرها و روستاهای سرشار از استعداد خراسان‌رضوی و...فرصت‌های قابل توجهی هستند که باید با جلب مشارکت مردم و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برنامه‌ریزی‌های خاصی را برای هریک انجام  داد و آنها را به بالفعل تبدیل کرد.

وی با اشاره به حضور سالانه حدود 20 میلیون زائر در استان، بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که با کمک و هدایت سازمان همیاری و کارشناسان موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری انجام می دهیم، بتوانیم در گام اول حداقل یک درصد از این میزان را به عنوان جامعه هدف موسسه قراردهیم .

ابراهیم نیا با اشاره چشم اندازهای خوب ترسیم شده برای موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری تصریح کرد: باید برنامه ریزی های این حوزه را در راستای برنامه های توسعه ای کشور سوق دهیم و علاوه بر توجه به ایجاد زمینه های اشتغال در استان، مباحث اقتصادی، درآمدزایی برای شهرداریها را تیز درنظر داشته باشیم و با تلاش و کمک همه کارکنان این مجموعه به سوی تحقق این چشم انداز ها حرکت کنیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه ضمن اهدا حکم رضا ابراهیم نیا به عنوان مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری، جعفر فرشچی نیز که طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان به عنوان  مشاور امور سرمایه گذاری و گردشگری سازمان همیاری منصوب شده بود، حکم خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز