خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد:

ثبت رشد ١١٣ درصدی تولید گندله در فولاد خراسان

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۸۴

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: مجتمع فولاد خراسان ضمن افزایش نصاب ماهانه تولید گندله در آذرماه، موفق به ثبت رشد ١١٣ درصدی تولید گندله در هشت ماه نخست سال ٩٨ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، کسری غفوری در این خصوص گفت: رشد تولید در این کارخانه در مسیر دستیابی به ظرفیت اسمی، نتیجه توکل، تلاش و تکیه بر توان داخلی به عنوان مثلث موفقیت فولاد خراسان بوده است. 

وی اظهار داشت: ثبت رکورد ١۶۶ هزار و ٩٠٢ تنی تولید گندله در آذرماه توسط کارکنان سخت کوش این واحد که افزایش ۵ هزار و ۵٧۴ را نسبت به آبان ماه امسال نشان می دهد که حاکی از حرکت صحیح عوامل تولید از جمله آماده بکاری بالای تجهیزات و کاهش توقفات در مسیر دستیابی به ظرفیت اسمی بوده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: عملکرد تولید هشت ماهه این کارخانه تازه تأسیس، با تولید ٨٩٨ هزار و ١٣٠تن، رشد ١١٣ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است و امید است که این رشد تا پایان سال ادامه یابد.

غفوری بیان داشت: ثبت این توفیقات، پیامد همکاری و هم افزایی همه دست اندکاران تأمین، پشتیبانی و تولید فولاد خراسان، به ویژه پرسنل واحد گندله سازی بوده است. 

وی در پایان گفت: در آینده ای نزدیک با تلاش مضاعف، شاهد به ثبت رسیدن ظرفیت اسمی کارخانه گندله سازی مجتمع فولادخراسان باشیم.

گفتنی است کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان سال گذشته با حضور رئیس جمهور آغاز به کار کرد و دارای ٢.۵ میلیون تن ظرفیت تولید گندله از کنسانتره سنگ آهن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز