خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری انجام شد؛

کلنگ احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ثامن در خلیل آباد زده شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۶۶

با حضور مسئولان شهرستان و مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه، گلنگ احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ثامن در خلیل آباد زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد در آیین کلنگ زنی احداث مجتمع خدماتی و رفاهی ثامن که در محور خلیل آباد به کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: یک ویژگی این نقطه از شهرستان خلیل آباد که مجتمع ثامن احداث خواهد شد این است که در مسیر ارتباطی شهرستانهای جنوبی استان به سمت تهران و بالعکس از سمت استان‌های جنوبی به سمت پایتخت معنوی کشور مشهد الرضا است که حقیقتا مسیری پر تردد محسوب می شود و ضرورت احداث این مجتمع احساس می شد.

وی با بیان اینکه جهت رفاه حال  بیشتر مسافرین و زائرین امام رضا (ع) این مجتمع دارای خدمات رفاهی و جایگاه سوختی می باشد افزود: با توجه به اینکه شهرستان خلیل آباد در مسیر جاده ولایت و مسیر دو هزار کیلو متری استان خوزستان تا مشهد الرضا (ع) قرار دارد، عده زیادی همه ساله به صورت پیاده به زیارت امام رضا (ع) طی مسیر می کنند  و قطعا احداث این مجتمع نیاز بود و به دلیل اینکه در مسیر جاده ولات قرار داریم این  مجتمع به نام ( ثامن ) نام گذاری شده است.

فرماندار خلیل آباد بیان کرد: دست یاری به سوی کسانی که به نوعی بتوانند در مجموعه شهرستان سرمایه گذای کنند دراز می کنیم و هر نقطه ای را بخش خصوصی ورود پیدا کند همه مدیران به آن سرمایه گذار کمک خواهند کرد.

روزانه 40 هزار لیتر بنزین در خلیل آباد مصرف می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: در مجموعه شرکت ملی نفتی از اینگونه طرح ها حمایت می کنیم چرا که  دنبال این هستیم که مشکلات مردم را در حوزه تامین سوخت به حداقل برسانیم.

 جواد بلندی با بیان اینکه در حوزه خلیل آباد 3 جایگاه سوخت وجود دارد افزود: شرکت ملی نفت منطقه تربت حیدیه 9 شهرستان را در جنوب خراسان رضوی تحت پوشش دارد که حقیقتا جایگاه سوخت خلیل آباد جزو برترین ها می باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با احداث مجتمع خدمات رفاهی ثامن در خلیل آباد و ایجاد جایگاه سوخت مشکلات مردم را در حوزه سوختی به حد اقل برسانیم بیان کرد: روزانه در شهرستان خلیل آباد 40 هزار لیتر بنزین مصرف می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با بیان اینکه مشکلی در بحث گاز مایع مصرف خانگی ندایم اظهار داشت: بعضی مواقع در خبرها و جراید عنوان می شود که کمبود گاز مایع داریم که در واقع فلسفه استفاده از گاز مایع در مصرف خانوارهای روستایی فاقد گاز رسانی است و صف های طولانی خودرو را به عنوان کمبود گاز مایع جلوه می دهند که به نوعی سیاه نمایی است.

بلندی با بیان اینکه آمادگی ارائه مجوز جهت احداث جایگاه CNG را در خلیل آباد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی داریم، گفت: سهمیه گاز مایع در خلیل آباد 243 تن در ماه است که تاکنون 289 تن تحویل داده ایم.

گفتنی است مجتمع خدماتی، رفاهی و بین راهی ثامن توسط بخش خصوصی در محور خلیل آباد به کاشمر به مساحت هزار و 24 متر مربع و با زیر بنای 1392 متر مربع احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز