خبرگزاری کار ایران

کرباسی به ایلنا خبر داد:

محور روستایی کرات-پشته در تایباد ایمن‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۵۹

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: محور روستایی کرات – پشته در این شهرستان به طول 25 کیلومتر و عرض آسفالت 5/5 متر ایمن‌سازی شد.

علی اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: به دلیل قرارگرفتن چند معدن در این محور و عبور و مرور روزانه بیش از 50 دستگاه کامیون و نیز برخورداری بیش از هفت هزار نفر جمعیت روستایی، عرض کم راه و مساعدنبودن محور جهت تردد همواره حوادث زیادی اتفاق می‌افتاد که در همین راستا ایمن‌سازی آن در دستور کار ققرار گرفت.

وی افزود: در بعضی از نقاط این محور نداشتن شانه خاکی و وجود چندین معبر کم‌عرض و پیچ‌های تندی که مانع دید راننده می‌شود مشکلاتی را برای کاربران جاده‌ای بوجود آورده است . 

کرباسی مطرح کرد: با توجه به اینکه رفع نقاط پرحادثه در راه‌های روستایی در اولویت کاری این اداره است، درسال جاری نسبت به ترانشه برداری و شانه‌سازی محور روستایی و پرتردد کرات – پشته در حوزه استحفاظی شهرستان تایباد اقدامات لازم انجام شده است.

وی بیان کرد: تاکنون با عملیات ترانشه برداری مشکلات مانع دید در چهار نقطعه رفع شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعداد 10 نقطه دیگر ایمن‌سازی گردد همچنین برای این اقدامات هزینه‌ای به ارزش 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات نگهداری راه‌ها تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز