خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین استان مطرح کرد:

ساخت ۷۲۶ کلاس درس توسط خیرین در خراسان رضوی/ وجود بیش از سه هزار خیر مدرسه ساز در استان

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۱۰

مدیر عامل مجمع خیرین استان خراسان رضوی گفت: خیرین خراسان رضوی در حال ساخت ۷۲۶ کلاس درس هستند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، محمد رنجبر در مراسم دیدار با خیر مدرسه ساز رجبعلی جاوید اظهار کرد: هم اکنون ۷۲۶ کلاس درس در این استان توسط خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است و این استان از نظر ساخت طرح های آموزشی مقام نخست کشور را در اختیار دارد.

وی گفت :در مهرماه امسال هزار و  ۲۰۴ کلاس درس به فضاهای آموزشی در خراسان رضوی افزوده شد که از این شمار ۶۰۲ کلاس درس توسط نیکوکاران مدرسه ساز ساخته شده است.

رنجبر تصریح کرد: خراسان رضوی بیش از سه هزار و ۷۰۰خیر ‌مدرسه ساز نیکوکار دارد که همواره مشارکت بسیاری در مدرسه سازی دارند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی دارای ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۷۷ تاکنون ۲۱ جشنواره خیرین مدرسه ساز در خراسان رضوی برگزار شده است.

رنجبر بیان کرد: درسال تحصیلی جدید نیز. ۲۹۳ پروژه آموزشی جدید با زیر بنای ۱۴۵ هزار متر مربع وهزار و۲۰۴ کلاس درس در خراسان رضوی افتتاح می‌شود که برای این. پروژه ها ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که از این تعداد ۱۶۹پروژه با۶۰۲ کلاس درس با مشارکت خیرین ساخته شده است.

در ادامه نخستین خیر مدرسه ساز تربت حیدریه گفت: مدرسه سازی کار خیری است که کلیه اقشار جامعه از فقیر ‌و غنی از آن استفاده می‌کنند ‌تحصیل علم موجب ترقی مملکت می‌شود ‌امیدوارم خبرین هرچه بیشتر  به مدرسه سازی روی آورده و زمینه رشد جامعه را فراهم آورند.

گفتنی است رجبعلی جاوید رباطی یک باب مدرسه پنج کلاسه با زیر بنای ۳۴۸متر مربع در زمین اهدایی خودش در سال ۱۳۷۳ و با اخذ نقشه از نوسازی مدارس کار را آغاز کرده و در شهریور همان سال به پایان رساند و این مدرسه در حال حاضر به نام فرزندش حسین جاوید که در حادثه تصادف فوت کرده نام گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز