خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیشابور خبر داد:

اعضای هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات در نیشابور و فیروزه مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۷۴

اعضای هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان‌های نیشابور و فیروزه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، فرماندار نیشابور در این خصوص گفت: در این هیأت اجرایی سید هادی درودی، سید حسین علوی نسب، علیرضا نبوی نژاد، محمد شهرآبادی، احمد همت آبادی، داود کمیلی‌پور، جلال بهشتیان و عظیمی‌نژاد به عنوان اعضای اصلی و جعفر سعیدی، ابوالفضل کرباسی، محمد‌علی فرهمند، حسین بیدکی و محمداسماعیل اعتمادی به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه نیشابور انتخاب شدند.

علیرضا قامتی افزود: ترکیب اصلی هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات شامل سه نفر انتصابی و هشت نفر انتخابی است که به تأیید هیأت نظارت می‌رسد.

وی اظهار داشت: حوزه انتخابیه نیشابور شامل ۶حوزه فرعی زبرخان، میان‌جلگه، سرولایت، طاغنکوه و فیروزه است که دوره قبل در مجموع دارای ۳۷۰ شعبه اخذ رأی بوده و این دوره قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: در کل ٨٣ نفر نامزد شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس از حوزه نیشابور قطعی شده که از این تعداد هفت نفر از ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران ثبت نام کرده‌اند، از این آمار کل یازده نفر نیز خانم هستند. 

قامتی یادآور شد: میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابیه نیشابور ۷۱ درصد بوده که از میانگین میزان مشارکت استان بالاتر است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی های لازم برای استقرار رسانه‌ها در محل ستاد انتخابات جهت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع انجام شده تا با ایجاد نشاط اجتماعی زمینه انتخابات سالم و مشارکت حداکثری فراهم گردد. 

فرماندار فیروزه نیز گفت: از میان ۳۰معتمد این شهرستان محمود خاکسار، غفار دهنوخلجی، صفرعلی عمارلو، نبی اله یوسف آبادی، علی رضا همتی، احمدعارفخانی، ناصر بیگی خبری و محمد زمانی به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

ابوالفضل حکیم‌پور افزود: علی اکبر توزنده جانی، محمد بیرم آبادی، مجید الوانی، ابولفضل زمانی و رزیتا منوچهری نیز به عنوان اعضای علی البدل این هیأت انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه فیروزه ۲۹هزار و ۸۷۲ نفر واجد شرایط اخذ رأی هستند و در دور قبل این حوزه دارای ۴۳ شعبه اخذ رأی بوده که در انتخابات این دوره به ۴۵ شعبه افزایش یافته است.

وی یادآور شد: تعداد عوامل اجرایی انتخابات نیز در فیروزه از ۹۵۹ نفر در انتخابات قبل به یک هزار و پنج نفر افزایش یافته است.

گفتنی است در لیست ثبت نام کنندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نیشابور نام حمید گرمابی، هاجر چنارانی نمایندگان فعلی مردم شهرستان نیشابور و فیروزه در مجلس، سید حسین احمدی سلیمانی مدیر عامل پیشین مجتمع فولاد خراسان، عصمت تقی آبادی مشاور عالی رئیس دانشکده علوم پزشکی، سیدعلی حسینی مدیر کل پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد، احمد قندهاری معاون آب منطقه ای خراسان رضوی و حجت الاسلام حسین سبحانی نیا نماینده سابق نیشابور نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز