خبرگزاری کار ایران

شهردار تایباد مطرح کرد:

نقش تاثیر گذار بازنشستگان در ساختن آینده‌ای بهتر

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۵۶

شهردار تایباد گفت: بازنشستگان با انتقال مهارت خود به نسل آینده می‌توانند سهم مهمی در حل مشکلات کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، ایوب سیدالحسینی در جلسه تکریم جمعی از بازنشستگان شهرداری تایباد که امروز در محل دفتر شهردار این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند که باید از تجربه‌های کاری آنها که حاصل یک عمر تلاش و تعهد است برای پیشرفت جامعه بهره‌مند شد.

وی افزود: تکریم و تعظیم بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های گرانبهای شهرداری باید به خوبی صورت پذیرد و در این مسیر، مدیریت شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سیدالحسینی مطرح کرد: فرد بازنشسته شخصی نیست که به دلیل اتمام مدت فعالیتش آن را کنار گذاشته بلکه به دلیل کسب کردن تجارب فراوان در مدت خدمت باید از توان آن در راستای پیشبر اهداف جامعه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی است و بهترین نیروهای کشور پیشکسوتان و بازنشستگان هستند و هر خلاقیت و ابتکاری که در یک مجموعه شکل می‌گیرد محصول سخت افزار نیست بلکه انسان‌های خلاق، مستعد و متخصص هستند که آن را شکل می‌دهند.

شهردار تایباد اظهار کرد: بازنشستگی مرحله مهمی از زندگی همه است؛ باید یک نکته مهم را همواره مدنظر داشته باشیم که بازنشستگی به معنای پایان کار و تلاش و فعالیت نیست و نباید احساس پیری و ازکارافتادگی کرد بلکه بازنشستگی، آغاز انتقال توانایی انسان از جسم به فکر نیرومندترین قوای بشر است.

در ادامه معاونت توسعه مدیریت منابع شهرداری تایباد با اشاره به اینکه بازنشستگان سرشار از تجربیات بی‌بدیل هستند، افزود: اگر این تجربیات به جوان‌ترها انتقال داده شود می‌تواند مسیر چند ساله کسب تجربه را به کوتاه‌ترین زمان موفقیت تبدیل کند، بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند تجربه‌های کاری خودشان که حاصل یک‌عمر تلاش صادقانه است را به جامعه و به‌ویژه جوان‌ترها انتقال دهند.

حسن نگهبان بیان کرد: فعالیت شما بازنشستگان خدمت بزرگی به این مجموعه بود و این امر همواره مایه خیر و برکت در این مجموعه شده است.

در پایان، هفت نفر از افرادی که طی سال‌های 96 و 97 در شهرداری تایباد بازنشسته شدند مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز