خبرگزاری کار ایران

شهردار تایباد در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

صد درصد خیابان‌های اصلی در تایباد آسفالت است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۶۱

شهردار تایباد گفت: از ابتدای امسال طرح آسفالت، روکش و مرمت خیابان‎های اصلی و فرعی این شهر در دستور کار قرار گرفته و تاکنون اقدامات لازم در صد در صد خیابان‌های اصلی انجام گرفته و خیابان‌های فرعی در دست اقدام است.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: تاکنون 100 هزار و 222 مترمربع از سطح خیابان‌های اصلی و فرعی در شهر تایباد با اعتبار 60 میلیارد ریال توسط واحد خدمات شهری این شهرداری آسفالت، روکش و مرمت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیبایی شهر در اولویت خدمات شهرداری است، امسال آسفالت کوچه‌ها؛ خیابان‌های اطراف پارک‌های طبیعت، ملت، شهدای گمنام و ولیعصر(عج)؛ علاوه بر خیابان‌های اصلی توسط این شهرداری انجام شده است.

سیدالحسینی بیان کرد: لکه‌گیری و روکش سطح آسفالت در 11 محله شهر که در اولویت سکونت جمعیت قرار داشته انجام شده و محلاتی که باقیمانده معمولا خالی از سکنه بوده و در اولویت نیست.

وی با اشاره به بزرگترین پروژه آسفالت در سال جاری مطرح کرد: درحال حاضر آسفالت بلوار امام رضا(ع) در ورودی شهر به عنوان یک گذرگاه اصلی به طول 28 هزار مترمربع در دست اقدام است و با توجه به شرایط جوی پیش رو کارگران واحد خدمات شهری به صورت تمام وقت کار را انجام می‌دهند تا قبل از بارش برف و باران آسفالت به اتمام برسد.

شهردار تایباد با تاکید بر حفظ آسفالت توسط شهروندان اظهار کرد: یکی از مهمترین عواملی که در تخریب آسفالت خیابان‌ها نقش دارد، برون رفت آبهای فاضلاب خانگی است؛ مواد شوینده ناشی از برون رفت این آبها در سطح خیابان سبب از بین رفتن قیر و در نتیجه خرابی آسفالت می‌شود.

وی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر تخریب آسفالت هزینه‌های‌ اضافی در خصوص ترمیم آسفالت را به همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز