خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل آباد:

46 مورد از منازل ساختمانی خسارت دیده از سیل در مراحل نازک کاری است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۵۸

رئیس اداره بنیاد مسکن خلیل آباد گفت: تعداد 211 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل اوایل سال جاری شناسایی شده بودند که در فاز اول 46 واحد مسکونی تسهیلات دریافت کردند که هم اکنون در مرحله نازک کاری است و تا دهه مبارک فجر در اختیار آنان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خلیل آباد، محمود واحدیان در جلسه شورای مدیریت بحران خلیل آباد که با حضور فرماندار شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: 165 مورد دیگر از این واحدها تسهیلات آنان جذب شده و در دست اقدام است و پروانه های ساختمانی آنان صادر شده و در حال حاضر فونداسیون این منازل ریخته شده است.

وی از پرداخت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بخش مسکن و 3 میلیارد و 400 میلیون‌تومان کمک بلاعوض به افراد خسارت دیده از سیل خبرداد و اظهار داشت: کلیه واحدهای خسارت دیده پروانه های ساختمانی خود رادریافت کردند و کار در دست اقدام است.

رئیس بنیاد مسکن خلیل آباد با بیان اینکه، بنیاد مسکن آماده اعطای تسهیلات 40 میلیون تومانی برای منازل فرسوده در سطح روستاهای این شهرستان است افزود: در سالجاری بیش از 20 میلیارد تومان در بحث خسارت‌های وارده از سیل در سطح این شهرستان به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

وی با انتقاد از بانک سپه خلیل آباد که از تعداد 54 مورد معرفی پرونده فقط 4 مورد را در حد انعقاد قرار داد دنبال داشته است گفت: برای پرداخت تسهیلات تعمیرات نیز درسالجاری 2 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداختی داشته ایم که در همین راستا مبلغ 750 میلیون تومان بصورت بلاعوض در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی از توزیع 8000 پاکت سیمان از ابتدای اجرای این طرح اهدایی از سوی رهبری انقلاب  به خسارت دیگان خبرداد واعلام کرد: در دور جدید نیز بیش از 26000 پاکت سیمان دیگر هم بین خسارت دیگان توزیع می شود.

در این جلسه ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد از آمادگی دستگاه‌های شورای مدیریت بحران در شهرستان خبرداد و گفت: در فراخون این جلسه برای 4 اداره که بصورت فراخوان ویژه دعوت شده بود به موقع و در کمترین زمان در جلسه حضور یافتند که جای تشکر را دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز