خبرگزاری کار ایران

همزمان با فصل برداشت انار صورت گرفت؛

زنگ انار، ابتکاری نو در هنرستان غفورزاده شهرستان بجستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۵۵

همزمان با فصل برداشت انار از باغات بجستان به همت معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش بجستان با همکاری مشاور امور بانوان و پرسنل هنرستان غفوززاده زنگ انار در این هنرستان نواخته شد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از بجستان، حسن عزیزی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن خیرمقدم به مهمانان و تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: با توجه به اهمیت انار این میوه بهشتی برای اولیاء دانش آموزان به عنوان یک منبع درآمدی و شغلی بر آن شدیم تا با برگزای زنگ انار و جشنواره انار در سطح شهرستان دانش آموزان را به سمت و سوی استفاده بهینه از این نعمت الهی برده تا در آینده نه چندان دور با توان علمی و پشتکار این دانش آموزان شاهد شکوفایی و باروری محصولات علمی ازاین نعمت الهی باشیم .

در این جلسه ابراهیمی فرماندار شهرستان بجستان نیز گفت: بعد از چندین سال خشکسالی و سرمازدگی امسال شاهد باروری و برداشت انار باکیفیت از باغات شهرستان هستیم .

ابراهیمی افزود: امیدوارم با همت و یاری کشاورزان شاهد خام فروشی این محصول در شهرستان نبوده و در آینده با تلاش و بنیه علمی شما دانش آموزان شاهد فعالیت کارگاه های تولید محصولات انار در شهرستان باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز