خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۸۳۵

مراسم رونمایی پوستر دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه با حضور شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان ، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری این شهرستان در محل دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه ، محمد صادق مجتهدی شهردار تربت حیدریه در این جلسه اظهار کرد: در سال جاری ‌دومین المپیاد با همکاری اداره ورزش وجوانان ، آموزش وپرورش ، بهزیستی ، حوزه سپاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی گفت: دومین دوره با محوریت شهرداری و با همکاری ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان از ۱۶ آذر تا ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات ورزشی در ۳۶ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف،  در پنج منطقه و ۲۴ محله برگزار خواهد شد.

مجتهدی تصریح کرد: نکته قابل بیان نسبت به سال گذشته این است که امسال مسابقات مربوط به معلولین و جانبازان هم به این المپیاد اضافه شده و برگزار خواهد شد.

شهردار تربت حیدریه افزود: از محاسن عمده مسابقات ارتباط بین محلات و تعامل شهروندان در محلات مختلف است.

در ادامه رئیس اداره ورزش وجوانان بیان کرد: این مسابقات سال گذشته در ۱۲ رشته در شهرستان برگزار شد که امسال در ۳۶ رشته و با حضور ۲۶ هیات ورزشی برگزار می‌شود که از این ۳۶ رشته شش رشته وزنه برداری، موتور سواری، اتومبیلرانی، فوتسال ، کشتی ، پرورش اندام تک پرس ، بوکس و زورخانه ای و بانوان فقط والیبال برگزار می‌شود و ۲۹ رشته دیگر به صورت مشترک برگزار می‌شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز گفت: ۲۶ هیات ورزشی در قالب ۳۶ رشته ورزشی در این المپیاد شرکت خواهند کرد که از این بین ۶ رشته ورزشی مختص آقایان است که این رشته‌ها شامل وزنه برداری ،فوتسال ،کشتی، تک پرس، بوکس و ورزش باساز این بین برای اولین بار یک رشته مخصوص بانوان برگزار خواهد و ۲۹ رشته ورزشی مشترک در مناطق کم برخوردار که شامل ۵ منطقه و ۲۴ محله، که بنا است مسابقات در این مناطق برگزار شود.

وی افزود: مبحث ورزش معلولین هم پیش‌بینی شده و قرار است در این مسابقات استعدادیابی ورزشی توسط اساتید مجرب دانشگاهی و ورزشی اجرا شود که بتوانیم از این مسابقات خروجی مثبت داشته باشیم و پس از شناسایی استعدادها شرایطی ایجاد شود تا از آنها حمایت شود.

رضایی گفت: از جمله محلات هدف برگزاری این مسابقات کوی بازرگان، رباط بالا، رباط پایین ، حیدرآباد، ضیاالدین و چندین محله دیگر است که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و امسال برای اولین بار پیشکسوتان در نظر گرفته شود.

وی در پایان افزود: هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی شهری ایجاد شور و نشاط و انگیزه در سطح جامعه شهری تربت حیدریه است و مشعل المپیاد و افتتاحیه مسابقات در هر پنج منطقه صورت می‌شگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز