خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد؛

کسب مقام دوم المپیاد علمی- مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور توسط قطب شمال شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۸۲۶

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان نیشابور گفت: هفتمین المپیاد علمی مهارتی فوریت های پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در تاریخ ٢٢ و ٢٣ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، قاسم مشارموحد در این خصوص گفت: در پایان دو روز رقابت فشرده علمی و عملی که با حضور ده تیم، ١۰ نفره از قطب های ١٠گانه کشور برگزار شد قطب شمال شرق کشور حائز مقام دوم شد.

وی اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها با تأکید بر کار گروهی برگزار شد و تکنسین‌های اورژانس در زمینه آزمون علمی، آزمون عملی تخصصی شغلی، رانندگی با آمبولانس، رانندگی با موتورلانس، قطعه شناسی آمبولانس، کار با تجهیزات آمبولانس، و آمادگی جسمانی مورد سنجش قرار گرفتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در پایان از جمال خیرآبادی و جابر پارسازاده دو نماینده اورژانس ۱۱۵ نیشابور در تیم اعزامی قطب شمال شرق کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: با برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های علمی مهارتی مداوم سعی خواهد شد که ضمن افزایش توان علمی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی برای مددجویان، در آینده شاهد نمایندگان بیشتری از نیشابور در تیم فوریت های پزشکی قطب شمال شرق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز