خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کاشمر خبر داد:

ممنوعیت راه اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۹۶۷

فرماندار شهرستان کاشمر از ممنوعیت راه اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان کاشمر با تاکید بر حضور حداکثری مردم درانتخابات افزود: تمرکز واحدهای مختلف در هسته مرکزی شهر کاشمر و ترافیک سنگین در این قسمت در ایام تبلیغات انتخابات مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان و اصناف را در پی خواهد داشت و از این رو بر اساس مصوبه شورای تامین همچون دوره های قبل در زمان تبلیغات انتخابات، راه اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان های اصلی منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر ممنوع است.

فرماندار کاشمر گفت: به استناد ماده 63 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 7/ 09/ 1378 با اصلاحات بعدی ستادهای تبلیغات انتخاباتی تنها در مراکز بخش‌ها، شهرها و شهرستانها دایر می شود در شهرهای بزرگ در هر منطقه شهرداری یک محل به عنوان ستاد انتخاباتی می تواند دایر گردد و بر این اساس ستادهای انتخاباتی در شهرستان باید فعالیت کنند.

ساقی اظهار داشت: بر اساس این مصوبه ایجاد و استقرار ستادهای تبلیغات انتخابات از چهار راه های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) ممنوع خواهد بود. 

وی یادآور شد: بر اساس این مصوبه ایجاد ستاد انتخاباتی کاندیداها از چهار راه بهبودی به سمت میدان مرکزی، در خیابان قائم از ابتدای خیابان 15خرداد به طرف میدان مرکزی، در خیابان 17شهریور از ابتدای خیابان شهید ترابی تا میدان مرکزی و در خیابان مدرس از ابتدای خیابان امام موسی صدر تا میدان مرکزی ممنوع می باشد. 

ساقی افزود :به استناد ماده 45 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی وتبصره های ذیل آن داوطلبین نمایندگی مجلس می توانند از روز 10 آذر ماه به مدت هفت روز با مراجعه به وزارت کشور یا فرمانداری یا بخشداری حوزه انتخابیه و یا سفارتخانه یا کنسولگری یا نمایندگی سیاسی برای داوطلبانی که واجد شرایط بوده ودرخارج از کشور بسر می برند نسبت به تکمیل و تسلیم پرسشنامه مخصوص اعلام داوطلبی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه زمانبندی انتخابات ، زمان قانونی تبلیغات داوطلبین شوراهای اسلامی از  24 بهمن ماه شروع و به مدت 7روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز