خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه آخر lماه صفر صورت گرفت؛

اضافه شدن 103 پایگاه سیار امداد و نجات در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۰۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و تشرف خیل کثیری از عزاداران به سمت این استان 103 پایگاه امداد و نجات سیار در 6 محور مواصلاتی مستقر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات هلال احمر استان در این خصوص گفت : یک روز پس از اربعین طرح همسفران خورشید 6، در خراسان رضوی آغاز شد. برای این طرح 25 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد در 6 محور مواصلاتی و پرتردد استان مستقر خواهند شد. 

بهمن آبادی با اشاره به افزودن 103 پایگاه سیار امداد و نجات بیان کرد: همچنین چندین قرارگاه توسط شعب هلال احمر برای ارائه خدمات به زوار و مسافران در محورهای مربوطه مستقر خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته در همین بازه زمانی 1464 نفر نجاتگر، امدادگر، داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به مسافران و زائران حضور داشتند و امسال با توجه به ثبت‌نام‌های انجام شده انتظار می‌رود این آمار تا 10 درصد افزایش داشته باشد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان مطرح کرد: برای امدادرسانی به زائران اربعین حسینی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یک قرارگاه در مرز دوغارون نیز مستقر کرده است.

وی ادامه داد  1300 پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر و کادر پزشکی در دهه پایانی صفر در جاده‌های ختم شده به مشهد به زائران پیاده خدمات ارائه می‌دهند.

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیش از ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۰ نمایندگی و شعبه، ۴۳۳ کارمند، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۲ هزار و ۳۴۰ امدادگر و ۱۰۳ هزار نفر عضو جوانان هلال‌احمر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز