خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون آب و فاضلاب استان؛

مسابقات مهارت‌های فنی شرکت های آب و فاضلاب در نیشابور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۷۲

با حضور معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اولین دوره مسابقات مهارت‌های فنی شرکت های آب و فاضلاب در نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در این مراسم که به مناسبت تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد، گفت: این مسابقات در سطح تیم‌های عملیاتی رفع خرابی مستقر در حوزه بهره‌برداری به منظور پویایی و ارتقای سطح آگاهی و حرفه‌ای پرسنل حوزه بهره‌برداری در سه سطح استانی، بلوکی و کشوری برگزار می‌شود.

مهدی جهان طلب افزود: هدف از برگزاری این برنامه ارتقای دانش و مهارت، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط، توسعه کار تیمی، شناسائی استعدادها، ارتقای وضعیت ایمنی کارگاه ها و انتقال تجربیات عملیاتی همکاران در سطوح مختلف، به کارگیری و استفاده از تجهیزات نوین و شناسائی قابلیت تیم‌های واکنش سریع است.

وی اظهار داشت: در این‌ دوره از مسابقات در پنج رشته تعمیرات خطوط لوله، نصب انشعابات آب، نصب انشعابات فاضلاب، آزمون پارامترهای شیمیایی نمونه آب، عیب یابی مدارهای فرمان در تابلوهای برق است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶۸نفر در قالب ۱۱۳ تیم از استان خراسان در این مسابقات حضور دارند بیان کرد: در ۶مرحله مقدماتی این‌ مسابقات به میزبانی شهرستان های تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر و نیشابور در هر رشته هشت تیم انتخاب شده و از این تعداد ۲ تیم وارد مرحله بلوکی شده و تیم‌های برنده به مسابقات کشوری در اصفهان راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز