خبرگزاری کار ایران

زارعی خبر داد:

اجرای طرح “پویش ملی ایران فعال”در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۸۴

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح "پویش ملی ایران فعال" توسط دو وزارت ورزش‌وجوانان و بهداشت در جهت ارتقا سلامت جامعه ایجاد شده که در این رابطه از شهرستان ها می‌خواهیم این طرح را در پارک ها و مکان های ورزشی اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر زارعی در نشست شورای اداری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص المپیاد استعداد های برتر اظهار کرد: ما در دومین دوره از این رقابت ها، با اختلاف جزئی رتبه چهارم را کسب کردیم که شهرستان ها نقش پر رنگی را در این رقابت ها برای ورزش استان ایفا کردند.

وی افزود: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد، کشف استعداد ها در شهرستان ها است و در این رابطه من از روسای شهرستان ها میخواهم که استعداد های برتر را کشف و آن ها را به ما معرفی کنند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات و حمایت های فتاحی، مدیر کل این اداره در بحث حمایت از قهرمانان و ملی پوشان بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات المپیک پیش رو است، اخیرا مراسم تجلیل از مدال آوران جهانی و آسیایی را برگزار کردیم که رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در این مراسم برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک یا پارا المپیک کسب کنند، پاداش 100 میلیون تومانی در نظر گرفت.

زارعی عنوان کرد: تا کنون دو سهمیه المپیک و دو سهمیه پارا المپیک توسط ورزشکاران استان بدست آمده است، همچنین امیدواریم 2 سهمیه دیگر را نیز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: اگر سهمیه های خراسان رضوی به 6 نفر برسد، رشد 200 درصدی نسبت به دوره گذشته المپیک را داشته ایم.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص فعالیت های سال 97 نیز گفت: یکی از فعالیت های خوب ما در سال گذشته، حمایت ها و تجهیزات ورزشی برای هیات های ورزشی بود و هیات‌های استان موظف شدند که این تجهیزات را به شهرستان های فعال بدهند.

زارعی ادامه داد: امیدواریم در پایان سال 98 نیز این اتفاق بیافتد و بتوانیم گوشه ای از تلاش های روسای شهرستان ها را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: در سال 96 و 97 رشد خوبی در ورزش داشتیم، در حوزه ورزش همگانی برای دومین سال پیاپی رتبه اول را کسب کردیم، همچنین در پایگاه های قهرمانی کشور و بحث ورزش روستایی نیز اول شدیم.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 10 هیات ورزشی استان توانستند، رتبه های اول تا سوم را در کشور کسب کنند.

زارعی خاطر نشان کرد: شهرستان ها باید برای برگزاری با کیفیت تر مسابقات ورزشی، یک کمیته امنیتی با مدیریت فرماندار شهرستان تشکیل دهند تا برای برگزاری مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.

وی بیان کرد: در شهرستان ها باید در سال، حداقل 4 بار شورای ورزش شهرستان با حضور فرماندار تشکیل شود، همچنین در هفته تربیت بدنی و ورزش از شهرستان ها خواستیم، برنامه هایی ویژه ای را اجرا کنند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح “پویش ملی ایران فعال” توسط دو وزارت ورزش و جوانان و بهداشت در جهت ارتقا سلامت جامعه ایجاد شده است که در این رابطه از شهرستان ها می‌خواهیم این طرح را در پارک ها و مکان های ورزشی براساس آیین نامه اجرا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز