خبرگزاری کار ایران

امینی به ایلنا خبر داد:

اولین خانه جوان خراسان رضوی در گناباد به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۴۷

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد از بهره‌برداری اولین خانه جوان خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد.

محمد علی امینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از گناباد گفت: هدف از تشکیل خانه جوان رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان است و همچنین خانه جوان در شهرستان گناباد در زمینی به مساحت  770 متر زیربنا با اخذ 1/450/000/000 تومان اعتبار از وزارت ورزش و جوانان در محل مجموعه ورزشی آزادی در حال ساخت است که خوشبختانه 90% درصد پروژه تکمیل و 10% باقیمانده تا بهمن ماه سال جاری تکمیل و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن اهمیت حوزه جوانان تصریح کرد : بخشی از فعالیت خانه جوان را سمن ها تشکیل خواهند داد که در قالب گروه‌های جوان بوده و بخش دیگر به فضاهایی برای جوانان اختصاص خواهد داشت .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد ضمن تاکید بر تقویت روحیه جوانان اذعان کرد : منظور از مسئولیت پذیری جوانان این است که جوانان بتوانند در جامعه ایفای نقش کرده ، اظهار نظر و انتقاد کنند و روحیه گروه گرایی جوانان تقویت شود .

وی اظهار کرد : در سطح استان خراسان رضوی، این اولین خانه جوان است که با پیشرفت فیزیکی پروژه به زودی با اولویت اشتغال جوانان ، برنامه های پژوهشی ، علمی ، فرهنگی و... به بهره برداری خواهد رسید.

امینی گفت :خانه جوان گناباد دو طبقه به جوانان شهرستان ارائه خدمت خواهد داشت و چند اتاق ویژه برنامه‌های خاص جوانان و ارتباط با سایر نهادها و مسئولان جهت رفع مشکلات و نواقص این حوزه  اختصاص خواهد داشت .

رئیس اداره ورزش گناباد در پایان گفت: خانه جوان متعلق به جوانان است و افرایش حس همکاری و مشارکت از اهداف ویژه این طرح است که جوانان با اداره کردن این مکان برنامه های محتوایی را نیز ارائه خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز