خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۱۰

صادق شریفی نسب بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام؛ قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت : استراتژی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حوزه فرهنگ و هنر توسعه کسب و کارهای فرهنگی و ایجاد بازارچه های فروش آثارهای فرهنگی و هنری است که مدیریت جدید اداره این برنامه ریزی را انجام دهد.

یوسف امینی افزود : نگاه ما نباید یک نگاه تفننی و سرگرم کننده به حوزه فرهنگ و هنر باشد . هنر قرار است پاسخگوی نیازهای احساسی انسان باشد و مدیران حوزه فرهنگ باید طوری برنامه ریزی کنند تا این فرهنگ نهادینه شود.

وی گفت : مفاخر تربت جام زبانزد است و نام و آوازه تربت جام بسیار فراتر از شهرستان ، استان و ایران است . ابوالوفای بوزجانی را در جهان می شناسند ، عبدالرحمن جامی و شیخ الاسلام احمد جامی و دهها شخصیت دیگر شهرستان آوازه آنان همه جا پیچیده است و خوشبختانه یک اتفاق خوب که در تربت جام ایجاد شده بزرگداشت مفاخر این شهرستان هست که امیدوارم این مراسمات تدوام یابد.

وی یادآور شد : تربت جام پایتخت وحدت کشور است ، پایتخت عرفان شرقی است و جو و قالب این منطقه عرفان ناب است که معرف فرهنگ اسلامی-ایرانی در آن طرف مرزهای ایران است .

امینی در بخش دیگری از سخنانش گفت : اگر ما می گوییم تربت جام دارای سابقه دیرینه فرهنگی ، تاریخی و تمدنی است باید این نمود و جلوه در معماری ساختمان های ما هویدا باشد و یا در مبلمان شهری ما دیده شود و اگر در زندگی ما این سبقه فرهنگی نمود پیدا نکند در گذشته خواهد ماند.

در این مراسم حکم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام که توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تحریر شده به صادق شریفی نسب ابلاغ شد و از خدمات حسین حیدربیگی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد. 

در حکم جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به صادق شریفی نسب آمده است هماهنگی با فرماندار شهرستان و حفظ کرامت امام جمعه تربت جام در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی، دستیابی به تحقق اهداف فرهنگی را قابل حصول می‌ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز