خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات از اقدامات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۴۶

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات با تشکر از اقدامات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: با همراهی طرف ایرانی خوشبختانه مشکلات ازدحام در گمرک اسلام قلعه حل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، سلیمان خیل در این خصوص گفت: هماهنگی کامل با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون وجود دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی هم انجام شده است تا ازدحام موجود در گمرک حل شود.

وی ادامه داد: گمرک اسلام قلعه از ساعت 7 صبح تا 7 شب فعال شده که این موضوع بدون همکاری طرف ایرانی ممکن نبود.

وی در بیان دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد: خط ویژه‌ای برای کامیون‌های سوخت و گاز بدون نوبت در گمرک افغانستان پیش‌بینی شده تا ماشین‌های سوخت در صف منتظر نمانند.

سلیمان خیل با بیان اینکه فعالیت باسکول نیز در گمرک اسلام قلعه از ساعت 6 صبح تا 7 شب خواهد بود، افزود: طی چند روز گذشته اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده و خدا رو شکر مشکل ازدحام کامیون‌ها حل شده است.

وی با تاکید بر افزایش مراودات میان افغانستان و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: طی دو هفته اخیر تعاملات بسیار خوبی بین دو طرف برقرار شده و در این راستا مشکلات به حداقل رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در هرات تصریح کرد: این تعاملات اقتصادی میان افغانستان و ایران باید ادامه داشته و گسترش یابد.

سلیمان خیل ادامه داد: موفقیت‌ها و وضعیت فعلی تجارت میان افغانستان و ایران حاصل نشست‌ها و مذاکرات میان اسلام قلعه و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با حضور فرماندار تایباد است که باید از تمام ارگان‌های دخیل در این امر تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز