خبرگزاری کار ایران

ابراهیم زاده خبر داد:

برپایی 50 غرفه استقبال از زائر در میدان شهدا مشهد/خدمت‌رسانی 500 نفر در این غرفه ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۱۹

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 8 مشهد از برپایی ایستگاه استقبال از زائر در میدان شهدا با 50 غرفه و یک سوله درمانگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسلم ابراهیم‌زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: ایستگاه استقبال از زائر در میدان شهدا در حال نصب است و از 2 تا 8 آبان ماه مشغول ارائه خدمت خواهد بود. 

وی با اشاره به همکاری معاونت زیارت و گردشگری  سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: ایستگاه عرصه میدان شهدا 50 غرفه و یک  سوله بزرگ برای درمانگاه دارد. خدمات مختلف شامل پذیرایی، واکس و... نیز در این ایستگاه داریم. 500 نفر در این ایستگاه به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 8 مشهد بیان کرد: همچنین ایستگاه پایانه مسافربری ما که در حال حاضر نصب شده، از 2 تا 8 آبان ماه فعالیت  خود را آغاز می‌کند. این ایستگاه 350 متر مساحت دارد و 45 نفر در این ایستگاه به ارائه خدمت می‌پردازند. 

وی افزود: ایستگاه صلواتی نیز داریم که خدمات متنوعی مانند راهنمایی زائر را انجام خواهیم داد. با بیمارستان‌های امام رضا(ع) و قائم نیز نیز در حال رایزنی هستیم تا در مباحث پزشکی به ما کمک کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 8 مشهد بیان کرد: همچنین سالن ورزشی ما با ظرفیت 450 نفر در 4 روز آخر صفر برای اسکان زائران در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: نسبت به سال گذشته خدمات و فضاسازی ما بیشتر شده و تعداد غرفه‌ها و افراد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز