خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی انجام شد؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی فیروزه معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۱۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی فیروزه طی حکمی حمیدرضا خوشخو را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فیروزه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سردار ابراهیم قربان‌زاده جانشین انتظامی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: ناجا مظهر اقتدار است. استان خراسان رضوی با وسعتی که دارد و همجواری با دو کشور و مرزهای مشترک به برکت رهبری و رهنمود های آن حضرت شاهد امن ترین مرزبانی و توسط مرزبانی حراست و حفاظت می‌شود. همچنین شاهد کمترین ورود به طرف مرزهای جمهوری اسلامی هستیم. 

سردار قربان زاده اظهار داشت: خوشبختانه امروز با توفیقات روز افزون، پایداری و احساس امنیت را در بین مردم می‌بینیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۱۷ هزار تماس تلفنی با امدادهای ۱۱۰ را داریم علیرغم ماموریت ها حدود ۵۵ درصد تماس ها درخواست راهنمایی، مشاوره و همکاری با پلیس را دارند. 

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: روزانه اجرای ۱۸۰۰ ماموریت در استان خراسان رضوی را داریم و با یک بررسی انجام شده ۹ هزار حلقه اتصال بین مردم با حکومت وجود دارد که در این حلقه اتصال حدود ۲۰ درصد مراجعات مردم با ناجا است. 

وی اعلام کرد: در آخرین سنجش و پایشی که صورت گرفته در بین ۱۳ گزینه، خدمات نیروی انتظامی به عنوان رده دوم صلاوت خدمت را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعتماد مردم و رضایتمندی از پلیس در حد مطلوب و قابل قبول رسیده اما هنوز خودمان رضایت کامل را نداریم. 

این مقام انتظامی اعلام داشت: امروز در این مراسم تقدیر و تشکر داریم از جناب سرهنگ سید محمد باقری که طی چهار سال خدمت در فیروزه  و تعامل خوب با ادارات و شورای تأمین خدمت خود انجام داده است و خرسندیم جناب حمیدرضا خوشخو، رئیس سابق پلیس پیشگیری قوچان یکی از افسران شایسته و لایق از بین همکاران انتخاب شده تا خادم مردم نجیب و ولایتمدار این شهرستان باشد.

در این آئین معارفه از تلاش‌های سرهنگ سید محمد باقری فرمانده پیشین فیروزه قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز