خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مختاری مطرح کرد:

افزایش ماموریت‌های نیروی انتظامی در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۳۰

نیروی انتظامی شهرستان سبزوار طی ۶ ماه نخست امسال به طور میانگین روزانه ۱۸۵ مورد ماموریت انجام داده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، فرمانده انتظامی این شهرستان به مناسبت فرارسیدن روز نیروی انتظامی گفت: طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۳۴ هزار تماس از سوی شهروندان با نیروی انتظامی سبزوار برقرار شده است.

سرهنگ حسین بیات مختاری با اشاره به این که مردم از فعالیت‌های نیروی انتظامی برای تامین امنیت رضایت دارند، ادامه داد: عملکرد نیروی انتظامی حرکت به سمت رشد است و این نهاد تلاش کرده در برقراری امنیت برای مردم عملکرد موفقی داشته باشد.  

وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای برقراری نظم، امنیت و آرامش و  پاسداشت از ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت های رو به رشدی داشته و رضایت مقام معظم رهبری از مجموعه نیروی انتظامی بزرگترین افتخار برای این نهاد است.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: طی ۶ ماه نخست امسال میزان کشفیات مواد مخدر در سبزوار ۱۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته که نشان می‌دهد مبادی ورودی این شهرستان برای قاچاقچیان مواد مخدر نا امن شده است.

سرهنگ بیات مختاری افزود: در این مدت کشف جرایم سایبری هم در شهرستان سبزوار نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲۵ درصد رشد یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز