خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری؛

کاروان اتوبوس‌های شهرداری مشهد به نجف اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۰۲

همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، با هدف خدمات‌رسانی به زائران اربعین 320 اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی به همراه 103 دستگاه اتوبوس راهی نجف شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، صبح امروز طی مراسمی با حضور رضا خواجه نائینی معاون شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد و جمعی از مسئولان شهری تعداد 320 اتوبوسران به همراه 103 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین راهی نجف شدند.

سید مهدی حسینی پویا، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در حاشیه مراسم بدرقه اتوبوسرانان اعزامی به نجف گفت: امروز 320 اتوبوسران و عوامل اجرایی به همراه 100 دستگاه اتوبوس و 3 دستگاه اتوبوس امداد برای خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین به نجف اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد اتوبوس طی دو روز آینده، از طریق مرز مهران وارد عراق خواهند شد اظهارکرد: با توجه به پیش بینی ورود تعداد زیادی زائر در ایام اربعین به عراق امسال فعالیت اتوبوس های شهرداری مشهد در نجف به صورت 24 ساعته خواهد بود.

حسینی پویا ادامه داد: اربعین سال گذشته بیش از 150 هزار نفر زائر طی 10 روز به وسیله 100 دستگاه اتوبوس شهرداری مشهد از شوملی تا نجف و بلعکس جابه جا شده اند که پیش بینی می شود اربعین امسال با توجه به خدمات رسانی 24 ساعته طی 15 روز این رقم به دو برابر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز