خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تایباد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۹۹۸

امام جمعه شهرستان تایباد گفت: از دیدگاه قرآن کریم جامعه‌ای به تکامل رسیده که وابستگی به بیگانگان نداشته باشد امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در حفظ این استقلال بدست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، حجت الاسلام حسین ملکی ابرده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که امروز در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد برگزار شد، اظهار کرد: وابستگی به کفار و استکبارگران خفت و خاری به همراه دارد برای بدست آمدن عزت و اقتداری که بر ایران اسلامی حاکم است دلاورمردانی از جان خود گذشتند و امروز نیز در سنگری دیگر برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به جامعه مقتدر افزود: جامعه‌ای مقتدر است که برای کسب عزت و اقتدار به قرآن، وحی و دین توسل یابد  و افرادش برای بدست آوردن عزت خاری نکشند؛ تهاجم فرهنگی و جنگ روانی نقشه دشمن برای به خفت کشیدن ایرانیان است همه باید با توسل به خدا در برابر این جنگ هم سربلند باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در ادامه مراسم صبحگاه مشترک گفت: یکی از وظایف اصلی پلیس ایجاد امنیت و حفظ آرامش اجتماعی است و اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه محسوب می‌شود. 

سرهنگ علی‌اکبر قربانی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی، «پلیس هوشمند، امین مردم» است، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ناجا مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم است، فضای مجازی فرصتی برای رسیدن دشمن به اهدافش به‌شمار می‌رود از این رو بالابردن آگاهی همگانی این بستر را برای راهبرد اهداف دشمنان ناامن می‌کند. 

قربانی با اشاره به اینکه اعتماد مردم بالاترین سرمایه پلیس است، مطرح کرد: نیروی انتظامی در خدمت امنیت و آرامش مردم است و ما خودمان را حافظ مال و جان و ناموس و آبروی مردم می‌دانیم و روزی در کارهایمان موفق هستیم که مردم از انجام ماموریت‌های پلیس رضایت کامل داشته باشند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز