خبرگزاری کار ایران

در تربت‌حیدریه رخ داد؛

زندگی دوباره جوان 34 ساله با اقدام به موقع ماموران اورژانس

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۰۰

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 تربت‌حیدریه گفت:در اقدام به موقع و واکنش سریع نیروهای امدادی اورژانس 115 یک جوان 34 ساله عمر دوباره یافت و به زندگی برگشت.

حجت حسین‌ زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت‌حیدریه، اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی با اورژانس 115 مبنی بر کاهش سطح هوشیاری آقای ۳۴ ساله، بلافاصله پایگاه سه شهری به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از رسیدن کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین بیمار و ارزیابی اولیه مددجو، مشخص شد جوان موردنظر دچار ایست قلبی و تنفسی شده است.

حسین‌زاده مطرح کرد: بلافاصله اقدامات درمانی و حمایتی (احیای قلبی_ریویCPR) در منزل بیمار انجام شده و خوشبختانه پس از تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ بیمار بهمراه نبض «خود به خودی» تحویل مرکز درمانی رازی شد.

وی با اشاره به اهمیت اقدام سریع و به موقع ماموران اورژانس 115 تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف این گروه امدادی نجات جان افراد در لحظه است و تلفن 115 خط ارتباطی بین بیمار و اورژانس است در این خصوص شهروندان باید اهتمام ویژه داشته باشند و از این خط برای گذراندن اوقات فراقت خود استفاده نکنند.

حسین‌زاده گفت: جان بیماران و افراد حادثه دیده موضوع مهمی است که نمی‌توان با هیچ وسیله‌ای آن را جبران کرد برای نجات افراد حتی ثانیه‌ها هم مهم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز