خبرگزاری کار ایران

در راستای کمک به طرح مثلت توسعه اقتصادی؛

دو معاونت استانداری خراسان رضوی تفاهم‌نامه امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۰۱

در راستای پیشبرد اهداف الگوی مثلث توسعه اقتصادی-فرهنگی استان، تفاهم نامه فی‌ مابین معاونت‌های هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این تفاهم‌نامه که به امضای علی رسولیان (معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی) و وحید قربانی (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی) رسید،  دو معاونت مذکور در راستای بهره گیری از توان تسهیل‌گری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان به منظور تحقق اهداف الگوی مثلث توسعه اقتصادی-فرهنگی، همکاری خواهند کرد.

به استناد این تفاهم نامه؛ معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، اقداماتی همچون معرفی تسهیلگران اعم از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی به معین های اقتصادی فرهنگی و دستگاه اجرایی مرتبط با طرح ها را دنبال خواهد کرد.

ایجاد ارتباط با نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و فراهم آوردن زمینه مشارکت معاونت عمرانی در تصمیم گیری های این نهاد، اجرای تصمیمات متخذه در کمیته های مشترک دو معاونت مرتبط با توسعه شهری و روستایی، کمک به اجرای برنامه‌های آموزش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی بر اساس الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی و استفاده از ظرفیت اتحادیه و شرکت های تعاونی دهیاری استان به عنوان تسهیلگران معین های اقتصادی - فرهنگی (با معرفی معاونت عمرانی) از جمله مفاد این تفاهم بود که معاونت هماهنگی امور اقتصادی، آنها را متقبل شد.

همچنین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی نیز متعهد شد تا به اقداماتی از جمله معرفی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان به عنوان تسهیل‌گر به نهاد مردمی و بهره‌گیری از امکانات دهیاری ها به منظور پیشبرد اهداف مثلث اقتصادی عمل کند. 

مشارکت در آموزش و توانمندسازی تسهیلگران روستایی،  توسعه شبکه دولت الکترونیک تا سطح روستاها با کمک دستگاه های اجرایی ذیربط و استفاده از بستر الکترونیکی مکاتبات و نرم‌افزار های کاربردی در روستاها برای تحقق برنامه‌های مدل اقتصادی، از دیگر تعهدات این بخش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز