خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون صنایع کوچک کشور؛

تفاهمنامه همکاری‌های علمی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شرکت ساپکو امضا شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۸۷

با حضور معاون صنایع کوچک کشور، تفاهمنامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری میان سازمان صنایع کوچک و شرکت ساپکو امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اصغر مصاحب در مراسم امضای این تفاهمنامه، اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای سیاست های سازمان و در جهت توانمندسازی حوزه صنایع کوچک کشور در حوزه های علمی و فناوری و پاسخگویی به نیازهای صنعت خودرو سازی بویژه در راستای توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی کشور است.

وی افزود: باید ارتباط موثر صاحبان صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و جامعه علمی و صنعتی بیشتر شود و در جهت افزایش ظرفیت تولید، اشتغال مولد و بهره وری بیشتر، صاحبان صنایع حرکت کنند.

مصاحب ادامه داد: وجود ظرفیت های بالقوه قابل توجه در حوزه صنایع کوچک و متوسط و از طرف دیگر تقاضای بالا در خصوص تأمین قطعات و تجهیزات صنعتی جهت تولید محصولات داخلی خصوصاً در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشور، حمایت از تولید داخل و اجرای برنامه‌های توسعه ای نظیر توسعه نظام پیمانکاری فرعی را به یک ضرورت و اولویت تبدیل نموده است.

وی عنوان کرد: مشابه این تفاهمنامه با ارگان های مرتبط در سایر دبیرخانه های تخصصی در دست اقدام است و امید است با این اقدام، گام موثر دیگری در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز