خبرگزاری کار ایران

اشتغال 678 نفر در تایباد با اجرای طرح توسعه روستایی و عشایری

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۶۶

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تایباد گفت: اعتبارات طرح توسعه روستایی و عشایری از ابتدای سال 97 به این شهرستان ابلاغ و تاکنون زمینه اشتغال برای 678 نفر به صورت مستقیم ایجاد شده است.

محمود بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: در این مدت 575 طرح در این حوزه با اعتبار170 میلیون و 349 هزار ریال اجرا شده است.

وی با اعلام اینکه شهرستان در حوزه ایجاد اشتغال در سطح استان رتبه پنجم را از آن خود کرده، افزود: عملکرد این شهرستان به لحاظ اعتبار پرداخت در رتبه هشتم استان قرار گرفته است.

بیانی مطرح کرد: بیشتر اعتبارات مذکور در سه بخش کشاورزی، صنعت و صنایع دستی بومی است که به ترتیب بخش کشاورزی 75 درصد، صنعت 10 درصد و حوزه میراث فرهنگی  13 درصد را به خود اختصاص داده و 2 در صد باقیمانده به سایر بخش‌ها پرداخت شده است .

وی ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی توزیع اعتبارات در مرحله اول سال 97 با پرداخت 15 میلیون  و 300 هزار ریال و اشتغال 135 نفر و در مرحله دوم نیز با پرداخت 290 میلیون ریال و اشتغال 22 نفر انجام گرفت.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تایباد اولویت پرداخت اعتبارات سال 98 را پشتیبان‌های مشاغل در رشته‌های اولویت‌دار اعلام و تصریح کرد: از ابتدای امسال با اجرای طرح کارورزی نیز زمینه ورود 19 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی  به بازار کار انجام گرفته است .

لازم به ذکر است، عملکرد ثبت اشتغال ایجادی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا کنون 176 نفر بوده که امید است با توجه به همت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان به دو هزار و 185 نفر در پایان سال برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز