خبرگزاری کار ایران

جعفری مطرح کرد:

1600 طرح عمرانی و خدماتی در خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۵۴

​معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، گفت: هفته دولت امسال یک هزار و 603 طرح عمرانی و خدماتی در این استان با اعتبار 19 هزار و 604 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، حسن جعفری در حاشیه سفر به این شهرستان و بازدید از مرز دوغارون، اظهار کرد: امسال پروژه‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته در این استان در تامین اعتبار 33 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های هفته دولت در خراسان رضوی افزود: امسال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه مناطق محروم مخصوصاً شهرستان زاوه انجام شد و این مهم نشانگر این است که دولت نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در ادامه با بیان اهمیت حوزه انتخابات در پایان سال جاری مطرح کرد: در اردیبهشت ماه امسال ستاد انتخابات برگزار شد و طی جلسات متعدد برنامه‌ریزی‌های مربوطه صورت گرفت و این استان به عنوان پایلوت آموزشی انتخابات در کشور معرفی شده و کلیه بخشداران و فرمانداران تا پایان آبان ماه آموزش‌های لازم را در این راستا خواهند دید.

جعفری تصریح کرد: بسیاری از دغدغه‌هایی که در حوزه انتخاباتی بوده از جمله تعرفه‌ها شناسایی و در حال تامین است. آسیب شناسی‌ها صورت گرفته و مشکلات دوره‌های انتخاباتی گذشته مرتفع شده و انتخابات سالمی را با حضور حداکثری مردم شاهد خواهیم بود.

وی گفت: ملت ایران اسلامی با بصیرت و بینش سیاسی بالا در انتخابات شرکت خواهند کرد و امنیت کامل انتخابات در شورای تامین بررسی شده و در این زمینه هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز