خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های ملت ایران را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۸۳

معاون سیاسی- امنیتی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت توجه به جایگاه شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش‌های الهی شهدا که در عرصه های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، حسن جعفری در دیدار با خانواده شهید حسینعلی رضایی، با تاکید بر اهمیت توجه به جایگاه شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش‌های الهی شهدا که در عرصه های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.

جعفری افزود: در شرایط کنونی که کشور مورد هجمه دشمنان به اشکال مختلف قرار گرفته،‌ باید با جان و دل از ارزش‌های دینی، فرهنگی و ملی خود دفاع کنیم.

وی افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های ملت مسلمان ایران را بگیرد و دشمنان این نظام و انقلاب بدانند که با همه توطئه‌هایی که برای ملت ما در سر دارند مسیر پیشرفت و توسعه در جای جای ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

در سفر معاون سیاسی- امنیتی استانداری خراسان رضوی به شهرستان تایباد چندطرح عمرانی و اشتغالزایی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز