خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرخس خبر داد:

49 پروژه عمرانی و اشتغال زایی در سرخس به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۸۸

فرماندار سرخس از افتتاح وکلنگ زنی 53 پروژه با اعتبار بیش از 50 میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، محمدرضا رجبی مقدم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گفت: امسال در هفته دولت با همه محدودیت های که در بحث اعتبارات داشتیم توانستیم 49 پروژه را آماده بهره برداری کنیم که بیش از 50 نفر مشغول بکار می شوند.

وی افزود: طی روزهای گذشته افتتاح طرح اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهری ، افتتاح خط 7/2 کیلومتر متوسط هوایی ابریشم و 50 متر خط فشار متوسط زمینی همچنین یک واحد تولید نایلکس ،کارگاه خیاطی شرکت تعاونی زنان روستایی را داشتیم.

فرماندار سرخس اظهار داشت:در ادامه هفته دولت در شهرستان افتتاح طرح آبیاری تحت فشار تلفیقی، اتصال خط انتقال آب به روستای قلعه نو، بهره برداری از یک واحد مسکن روستایی ومدرسه 6 کلاسه در روستای قوش سربوزی وافتتاح پست 132 کیلووات شیرتپه وهمچنین کلنگ استخراج نفت در منطقه خانگیران به شماره چاه 77 وکلنگ مجتمع آموزشی شهرک نفت با تمامی امکانات آموزشی فرهنگی ورزشی با اعتبار 20 میلیارد تومان را خواهیم داشت.

رجبی مقدم در ادامه از رفع کمبود جایگاه سی ان جی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با مشارکت بخش خصوصی در این هفته دومین جایگاه سی ان جی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان در شهر ویک جایگاه فراورده های نفتی در مقابل منطقه ویژه کلنگ زنی خواهد شد که تا 22 بهمن به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز