خبرگزاری کار ایران

۱۱ طرح کشاورزی و خدماتی در شهرآباد بردسکن به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۶۱

در چهارمین روز از هفته دولت ۱۱ طرح کشاورزی و خدماتی در شهرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور فرماندار بردسکن، معاونت فرمانداری و روسای ادارات از شهرآباد ۱۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

حسین محمدی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: با افتتاح طرح آبیاری تحت فشار با ۵ هکتار سطح اجرا اشتغال ۵ نفر فراهم می شود.

وی با بیان اینکه پسته یکی از محصولات  استرتژیک و اقتصادی است، اظهارداشت :نام و آوازه پسته بردسکن در آسیای میانه پیچیده است.

همچنین در مراسمی دیگر ترمینال ضبط و فرآوری پسته جواهر پسته با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغال ۵۰ نفر به بهره برداری رسید.

مجتبی شاکری فرماندار بردسکن با بیان اینکه در سال گذشته ۲۸۵ طرح و با اشتغال ۵۵۶ نفر اشتغال در شهرستان به بهره برداری و افتتاح رسیده است، گفت: تا کنون تحصیلات پرداختی بیش از ۱۷ میلیارد تومان از طریق سامانه کارا پرداخت شده است.

وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی باید بحث آموزش را در اولویت کاری خود قرار بدهند.

شاکری با بیان اینکه بردسکن مقام اول استان در طرح آبیاری نوین را دارد، گفت: با اجرای طرح مثلث اقتصادی استاندار خراسان رضوی، اقتصاد در دست مردم خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن نیز در این مراسم گفت: شهرستان بردسکن با وجود بیش از ۱۱ هزار هکتار پسته دومین شهرستان از لحاظ تولید و زیر کشت است.

وی بیان داشت: در سطح شهرستان ۵۲ ترمینال ضبط پسته را داریم که در مقام اول را در سطح استان از این لحاظ کسب کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز