خبرگزاری کار ایران

شیردل خبر داد:

اختصاص 200 میلیارد ریال تسهیلات به بخش شهرآباد بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۸۵

مدیر شعب پست بانک استان خراسان رضوی از اختصاص 200 میلیارد ریال تسهیلات به بخش شهرآباد بردسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود شیردل در سفر به شهرآباد در این خصوص اظهار کرد: در راستای سیاست استاندار خراسان رضوی، پست بانک کشور به عنوان معین بخش شهرآباد بردسکن، انتخاب  و فعالیت کاری خود را آغاز کرده است.

شیردل افزود: مراحل جذب کارآفرین و سرمایه گذار در سطح این بخش  فراهم شده است و پست بانک یکی از معین های این شهر است که امیدواریم با کمک مردم و کارآفرینان علاقمند به سرمایه گذاری، در آینده نه چندان دوری  اقتصاد این شهر متحول گردد.

معین اقتصادی شهرآباد با تقدیر از فرماندار بردسکن و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام اول با الویت اعطای تسهیلات به دامداران و کشاورزان و نیز اجرای طرح های مشاغل خرد خانگی و در گام های بعدی توسعه شهری شهراباد را در برنامه داریم.

شیردل، بخش شهرآباد را دارای 18 روستای بزرگ دانست و افزود: 100 میلیارد ریال مبلغ در نظر گرفته شده به صورت ارزان قیمت و باقی مانده نیز از محل صندوق توسعه ملی در اختیار مردم وسرمایه گذاران قرار می گیرد .

 وی گفت: مراحل پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری افراد است و هدف پست بانک توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی و رونق اقتصادی است لذا پرداخت تسهیلات برای علاقمندان به سرمایه گذاری تسهیل شده است.

مدیر شعب پست بانک استان؛ اجرای طرح های نوآوری را از برنامه های این مدیریت نام برد و اظهار داشت: پست بانک  در استان خراسان رضوی در 400روستا طرح های اقتصادی را در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز