خبرگزاری کار ایران

افتتاح 21 میلیارد ریال پروژه حوزه مدیریت شهری در تربت جام

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۷۸

شهردار تربت جام از افتتاح بیش از 21 میلیارد ریال پروژه حوزه مدیریت شهری در هفته دولت خبر داد.

سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تربت جام گفت: در آغاز هفته دولت بیش از 21 میلیارد ریال پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تربت جام مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در منطقه شهرک معلم و خیابان دکتر فاضل، بوستان قدیمی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع احیا و در کنار آن زمین ورزشی محصوری به منظور استفاده جوانان و نوجوانان به مساحت 550 متر مربع احداث گردید، احداث غرفه های تجاری در میدان بسیج به مساحت 90 متر مربع به منظور ساماندهی میوه فروشان از دیگر پروژه های این هفته است.

حسینی به مشکلات آسفات معابر اشاره کرد و افزود: متاسفانه سالهای طولانی است که تربت جام از نداشتن آسفالت مناسب رنج می برد و اصلا آسفالت قابل قبولی نداشت. در این مدت سعی شده در حد توان و بضاعت شهرداری معابر بهسازی و آسفالت شود که در این هفته حدود 20 هزار متر مربع آسفالت معابر افتتاح شد.

شهردار تربت جام به استقبال گسترده شهروندان از باند پیاده روی مسیر تندرستی حاشیه بلوار  کمربندی خلیج فارس این شهر که در سال گذشته افتتاح گردید اشاره کرد و افزود: حاشیه بلوار کمربندی جانبازان به مساحت حدود 5 هزار متر مربع احداث و آسفالت شد.

وی با اشاره به مناسب سازی پیاده رو ضلع غربی خیابان شهید بهشتی به مساحت 1600 متر مربع گفت: کلنگ زنی احداث فاز یک بوستان مشاهیر در ورودی شهر به مساحت یک هکتار و براورد هزینه حدود 30 میلیارد ریال و همچنین ساختمان ایستگاه پارک سوار میدان نماز از دیگر پروژه های این هفته به شمار می آید که هر دو پروژه به پیمانکاران بومی تربت جام واگذار شده است و امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

به گفته شهردار تربت جام، رفع مشکل چند ساله کنترل و هدایت آبهای سطحی باند کندرو ، حدفاصل خیابان وحدت اسلامی تا شهید علیمردانی به طول 650 متر اجرای کانال و 6100 متر مربع عملیات زیر سازی و آسفالت در حال انجام است.

حسینی ادامه داد: حدفاصل میدان شیخ الاسلام احمد جامی تا میدان کارگر به مساحت 8200 متر مربع به منظور دسترسی آسان به ابتدای مسیر تندرستی و بهره مندی ساکنین آن منطقه آسفالت شده و همچنین آسفالت و بهسازی خیابان ارتش، حدفاصل بلوار امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب به مساحت حدود 2 هزار متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز