خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

مدیریت بزرگترین شهر مذهبی کشور در اختیار شورای شهر مشهد قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۷۱

استاندار خراسان رضوی گفت: طبق مصوبه امروز ستاد تدبیر و با موافقت دادستان مشهد از این پس مشکلات و شکایات دستگاه‌های اجرایی در این استان حتی شکایات کیفری در ستاد تدبیر استانداری بررسی و حل و فصل می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بر این اساس مقرر شد دادستانی پرونده های موجود را نیز به استانداری ارجاع دهد تا با شکایات دستگاه های مختلف خللی در اجرای طرح ها ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل ترافیک مشهد و هسته مرکزی شهر نیز همکاری خوبی بین دستگاه های مرتبط نظیر آستان قدس رضوی، شهرداری و استانداری وجود دارد و شورای تامین استان نیز مشارکت جدی در این خصوص دارد و اگر طرحی نیز در این خصوص ارائه شود حمایت های لازم صورت خواهد گرفت و در کمیسیون ماده پنج استانداری نیز با سرعت موارد مختلف پیگیری می شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت گفت: نهاد شورا نهادی مردمی و برخاسته از رای مردم است و امروز مدیریت بزرگترین شهر مذهبی کشور در اختیار شورای شهر مشهد قرار دارد.

رزم حسینی افزود: دولت همواره نسبت به شورا و شهر مشهد توجه ویژه ای دارد و در دولت تدبیر و امید کمک های بی سابقه ای در تسویه حساب های مدیریت شهری از محل مطالبات و تهاتر صورت گرفته و در اقدامی بی سابقه در اسفندماه پارسال ۴۴ هزار میلیارد ریال بدهی شهرداری مشهد تهاتر و تسویه شد.

وی اضافه کرد: در بخش انتشار اوراق مشارکت نیز دولت به رغم مشکلات مالی برای طرح‌های عمرانی و قطار شهری خیلی سخاوتمندانه در حوزه شهر مشهد عمل کرده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد باید سمبل شهری زیبا، سالم و زائرپذیر باشد که امکانات زیرساختی و شهرنشینی برای تحقق این مهم ضروری است.

رزم حسینی افزود: دستگاه های نظارتی نیز توجه ویژه ای به سلامت اداری در مجموعه شورا و شهرداری مشهد دارند و تاکنون گزارش منفی ای دریافت نشده است و  این سلامت کاری ادامه خواهد یافت و شورای پنجم می تواند کارنامه درخشانی داشته باشد.

وی ادامه داد: همدلی و همزبانی خوبی در خراسان رضوی وجود دارد که کم نظیر و فرصتی برای آبادانی شهر مشهد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز