خبرگزاری کار ایران

فرماندار عنوان کرد؛

راه‌اندازی قطار حومه‌ای مهم‌ترین نیاز مردم تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۱۴

فرماندار تربت حیدریه از افتتاح ۹۲پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از این تعداد پروژه ها ۸۴ طرح با اعتباری معادل ۴۶میلیارد تومان افتتاح می‌شود وهم چنین ۸ پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان اختصاص دارد.

وی افزود :پروژه‍‌های عمرانی امسال هفته دولت در قالب پروژه های عمرانی است واین طرح‌ها در دو بخش شهری و روستایی ودر بخش مرکزی اجرا شده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: بیشترین پروژه ها را جهاد کشاورزی با ۱۸پروژه ، بنیاد مسکن ۱۶ پروژه ، شهرداری ۹ پروژه ‌مدیریت برق ۸ پروژه را افتتاح خواهند کرد.

وی  گفت : تربت حیدریه گورستان پروژه‌های کلنگ زده بر زمین مانده و نیمه تمام بود که توانستیم با کمک سایردستگاه‌ها و مسئولان این پروژه‌ها را راه‌اندازی کنیم که می‌توان مجتمع فولاد رخ و نیروگاه راشد را نام برد.

وی افزود:به سرمایه‌گذاران دو مجتمع فولاد که در جنوب شهر قرارگرفته‌اند تذکرات جدی صورت گرفته است تا در صورت عدم تمایل به اجرای پروژه مذکور؛ سرمایه‌گذار جدید به کار ورود پیدا کند و پروژه‌ای جدید تعریف شود.

رستمی تصریح کرد: در چهارنقطه از شهر پیمانکار تکمیل خط فاضلاب شروع به‌کار کرده است که باید گفت تربت حیدریه اولین شهری است که تکمیل خط فاضلاب شهری خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی عنوان کرد:تا پایان امسال امیدواریم شش روستای فاقد گاز شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند و دیگر روستایی فاقد گاز طبیعی نداشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه تاکید کرد:حفر چاه آبی بحران در دستور کار قرار دارد تا در مواقع بحرانی مانند حوادث طبیعی این چاه از گزند آسیب درامان بماند و بتوانیم این چاه آب را در زمان بحران وارد مدار کنیم.

وی گفت :تلاش کردیم تا ابریشم را همانند زعفران و زیره وارد بورس کنیم و باید گفت پسته نیز در آستانه ورود به بورس قرار گرفته است.

وی راه اندازی قطار حومه ای را مهم‌ترین نیاز تربت حیدریه با توجه به جمعیت شهرستان وعبور مسافرین در این شهرستان دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز