خبرگزاری کار ایران

افتتاح 17 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۸۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح 17 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی توس، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه ها در جهت کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آنها عمل کنیم.

وی افزود: از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیشتر برای استان فراهم شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: تعداد 17 پروژه عمرانی شامل راه و ابنیه، گاز و برق با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسند که از جمله پروژه های اجرا شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان یک ظرفیت عظیم صنعتی است، بیان کرد: با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت های موجود استفاده می کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و نیز با ثمرات بیشتری ادامه یابد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پروژه های زیرساختی مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان انجام شده تا صاحبان صنایع دغدغه ای نداشته باشند.

وی در پایان گفت: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط جزو اولویت های اصلی و برنامه های راهبردی این شرکت بوده تا علاوه بر ایجاد اشتغال در استان توسعه صنعتی، اقتصادی و توانمندی بیشتر صنعتگران را بدنبال داشته باشد و همچنین بخش خصوصی با بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت ها، مشغول فعالیت باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز