خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

عملکرد موفق دفاتر تسهیل گری در حاشیه شهر در گرو مشارکت مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۵۴

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دفاتر تسهیل گری نقش اعتماد سازی را برعهده دارند، گفت: موفقیت این دفاتر، مشارکت مردم را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی رضا رزم‌حسینی پیرو بازدید چند روز پیش از دفتر تسهیلگری محله پورسینا، بر اساس وعده‌ای که به اهالی این محله داده بود، مجدد در این دفتر حاضر شد و پای درد و دل نمایندگان اهالی محله نشست.

وی در این جلسه گفت‌: به منظور ساماندهی حاشیه شهر، طرح جامعی در حوزه‌های مختلف آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی آماده شده است که امیدواریم از اول مهرماه شروع شود. 

رزم حسینی افزود: حاشیه شهر مشهد در طول زمان ایجاد شده است اقدامات در حوزه ساماندهی هم تدریجی خواهد بود که موفقیت آن در گرو همراهی مردم است. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دفاتر تسهیلگری نقش اعتمادسازی دارند، افزود: با همراهی مردم برای ساماندهی حاشیه شهر اقداماتی انجام خواهیم داد که وضعیت این مناطق بهتر از گذشته شود. 

وی ادامه داد: جلسه امروز بر اساس قراری که با مردم گذاشته بودیم برگزار  شد تا لااقل بتوانیم در این مرحله بخشی از مشکلات را حل کنیم. 

در این جلسه که شهردار مشهد، فرماندار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور داشتند، نمایندگان مردم محله پورسینا مشکلات خود را از جمله عدم تعریض خیابان ها، اجرا نشدن کامل طرح اگو، کمبود فضای سبز مطرح کردند و برای رفع آن ها تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز