خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

بجستان رتبه نخست جذب اعتبارات اشتغال روستایی خراسان رضوی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۹۲

شهرستان بجستان با جذب بیشترین میزان اعتبارات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای امسال رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجستان، حسین ابراهیمی کردیانی در نشست خبری با اعلام این مطلب افزود: سهمیه اشتغال پایدار روستایی بجستان طی امسال ۲۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بود که علاوه بر جذب کامل آن توانستیم مبالغ دیگری هم از اعتبارات سرگردان که سایر شهرستانهای استان موفق به جذب آنها نشده بودند را جذب کنیم.

وی گفت: بر این اساس با احتساب سهمیه شهرستانی و با احتساب جذب اعتبارات سرگردان این بخش ۱۰۶ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال اعتبار اشتغال پایدار روستایی طی سه ماه نخست امسال در بجستان جذب شد.

وی افزود: امسال  ۱۰۴ طرح اشتغال پایدار روستایی در بجستان با کمترین میزان انحراف در دست اجراست.

فرماندار بجستان میزان جذب اعتبارات اشتغالزایی بجستان در بخشهای مختلف طی سال گذشته را افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: امسال تنها ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان جذب شد و اعتبارات سایر بخشها هنوز ابلاغ نشده است و با اختصاص سایر منابع، اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.

وی مهاجرت از شهرستانهای کوچک مانند بجستان به سایر نقاط استان خراسان رضوی و کشور را از دغدغه‌های مهم مسئولان و دولتمردان دانست و گفت: دولت تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‌های لازم و بستر اشتغال پایدار و جذب سرمایه گذار روند این مهاجرت را کاهش دهد و ظرفیت‌ها و معافیت‌ها و مشوق‌های خوبی برای جذب سرمایه گذاران در این منطقه بوجود آورد و زیرساخت‌های شهرک صنعتی بجستان از نظر کمی و کیفی توسعه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز