خبرگزاری کار ایران

جان نثار خبر داد:

کشف انواع کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۷۱

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد طی 10 روز گذشته موفق شدند مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: ماموران مرزبانی در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی و با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند از ورود و خروج مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق و بدون مجوز جلوگیری کنند.

وی افزود: قاچاق هرگونه کالا علاوه بر آسیب رساندن به صادر کنندگان قانونی کالاها، به تولیدات داخلی و تولیدکنندگان محصولات مشابه نیز صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد. از این رو برخورد با قاچاق کالا و قاچاقچیان این حوزه جزو مهمترین دستور کارهای مرزبانان خراسان رضوی است.

کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در سرخس در ادامه فرمانده هنگ مرزی سرخس نیز از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حمزه قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر مبارزه جدی با دارندگان سلاح غیر مجاز، با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته، مرزبانان این یگان در شیر تپه شهرستان سرخس، موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از نوع دولول شدند.

وی ارزش سلاح کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان 80 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این رابطه متهم به همراه سلاح و مهمات مربوطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

قاسمی مطرح کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با اشراف اطلاعاتی دقیق، اجازه حمل، نگهداری و فروش هر گونه سلاح و مهمات غیرمجاز را به کسی نداده و با هر گونه بی‌نظمی و بی‌قانونی دراین خصوص برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز