خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان قدس مطرح کرد:

نگاه ما ملی است و تنها منافع کشور را در نظر می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۸۴

تولیت آستان قدس رضوی گفت: من سیاسی نیستم و نگاه سیاسی هم به قضایا ندارم، نگاه ما ملی است و تنها منافع کشور و مردم را در نظر می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت به مردم وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان و آنچه وظیفه ما می باشد این است که به مردم خدمت و به آنها رسیدگی کنیم تا در روز قیامت بتوانیم مقابل اقداماتی که انجام دادیم یا ندادیم، در برابر خداوند متعال حجت داشته باشیم.

وی افزود:هر خدمتی هم در چارچوب بهداشت و درمان انجام می‌گیرد همه به حساب نظام و انقلاب گذاشته می‌شود، کسی آن را به حساب افراد و اشخاص نمی‌گذارد،  چون افراد و دولتها می‌ آیند و می‌ روند و آنچه باقی می‌ماند نظام و انقلاب مقدس اسلامی است.  اگر نابسامانی، اشکال و ضعفی هم وجود داشته باشد مردم به حساب نظام می‌گذارند، کسی نمی‌گوید کار آن جناح یا این جناح بود،  این حرف و سخنها میان سیاسیون است و چندان بین مردم معنا ندارد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: معیار کار ما خدمت به مردم است لذا در انجام امور محوله توجه به جناح و جریانها در برنامه‌های ما جایی ندارد، توصیه رهبر معظم انقلاب هم بر همین اصل تکیه دارد.  معظم‌له بیش از همه برای کمک به دولتها وقت می‌ گذارند و به دولتمردان کمک می‌کنند تا باری از مشکلات مردم کم شود.  ما هم در این مجموعه به تبعیت از رهبر معظم وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت مردم باشیم و دولت و دستگاههای ذیربط را در مسیر انجام وظایفشان کمک کنیم تا در حد مقدورات و امکانات خود کاری برای رفع مشکلات و خدمت به مردم انجام داده باشیم.

وی همچنین به ظرفیتهای موجود مشهد در حوزه بهداشت و درمان اشاره و بر ضرورت استفاده از آنها برای توسعه گردشگری سلامت در این شهر تأکید و بیان کرد: درصدد ارایه خدمات و انجام پروژه‌هایی در حد مقدورات و امکانات در حاشیه شهر مشهد هستیم. همچنین در مجموعه درمانگاه و دارالشفاه امام رضا(ع) در محل حرم منور رضوی سالانه به یک میلیون نفر از مراجعین با دریافت هزینه‌های محدود خدمت ارزان قیمت ارائه می‌ شود.  

حجت الاسلام مروی همچنین گفت: هدف این است که بیمارستان رضوی(وابسته به آستان قدس رضوی) به لحاظ خدمات درمانی حرف نخست را در منطقه بزند اما تحقق این هدف به ویژه در مورد تهیه تجهیزات پزشکی نیازمند همکاری وزارت بهداشت است، بستر برای جذب گردشگر سلامت و پزشکی از کشورهای خارجی در مشهد و بیمارستان فوق تخصصی رضوی بسیار مهیا می باشد،چرا باید بیماران کشورهای منطقه برای درمان به کشورهای اروپایی یا ترکیه بروند، ما از نظر نیروی متخصص انسانی هیچ کمبودی در کشورمان نداریم.

وی همچنین بر همکاری دو طرفه آستان قدس‌رضوی با مراکز علمی تأکید و بیان کرد: برای همکاری با مجموعه‌های علمی و دانشگاهی کشور هیچ محدودیت و خط قرمزی نداریم. نگاه ما به تمام مجموعه‌ها و دستگاههای کشور نگاهی واحد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز