خبرگزاری کار ایران

با شعار «نه به پلاستیک»؛

تفاهم‌نامه همکاری در جهت کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در مشهد به امضا رسید

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۴۳

تفاهم‌نامه همکاری با هدف کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در بازارهای شهرداری، بین سازمان ساماندهی مشاغل شهری، فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: تعهدنامه همکاری با هدف حذف استفاده از پلاستیک با دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد بسته شد.

وی افزود: چون تجزیه مواد پلاستیکی در طبیعت لطمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کند، لذا حذف پلاستیک از مصارف روزانه قدم موثری در مسیر حفظ و مراقبت از محیط زیست‌مان است.

وی ادامه داد: شروع این حرکت با هم افزایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی، در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی در راستای کاهش به‌کارگیری و حذف کیسه‌ های پلاستیکی، قدم موثری برای حفظ و مراقبت از محیط زیست‌ است.

کیانی افزود: از پارسال این طرح در فروشگاه‌های "شهرما" با شعار «نه به پلاستیک» انجام شده و طرح تشویقی دعوت از شهروندان برای استفاده از کیسه‌ های پارچه‌ای نیز اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز