خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه نخست سال صورت گرفت؛

وقوع بیش از 145 مورد عملیات نجات و اطفای حریق در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۹۰

رئیس اداره آتش نشانی بردسکن گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از 145 مورد عملیات نجات و اطفای حریق در بردسکن به وقوع پیوسته است.

 مجتبی صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: اداره آتش نشانی بردسکن دارای دو ایستگاه مرکزی و شماره دو در قسمت شمالی و جنوبی شهر است که خوشبختانه در 4 ماهه گذشته گروه‌های امداد و نجات و حریق این اداره توانسته اند 97 مورد عملیات نجات و 50 مورد اطفای حریق را انجام دهند.

وی با توجه به گرمای بیش از حد هوا از کشاورزان و رانندگان خواست برای جلوگیری از هرگونه آتش سوزی در مزارع و خودروها نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع هر گونه حادثه بلافاصله مراتب را به سامانه 125 گزارش دهند. 

رئیس اداره آتش نشانی بردسکن با اشاره به تشکیل گروه‌های ارزیاب پایش از آتش نشانی های استان در استانداری گفت: پس از ابلاغ این بخشنامه بردسکن به عنوان اولین شهر استان اداره آتش نشانی آن توسط ناظر ارزیاب دفتر شهری استانداری مورد پایش قرار گرفت و خوشبختانه براساس نظر کارشناس ارزیاب استانداری اداره آتش نشانی بردسکن در تمامی شاخص ها از جمله تجهیزات لجستیکی و نیرو  در سطح بالایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی  عنوان کرد: اداره آتش نشانی بردسکن دارای 18 نفر نیرو آتش نشان و 30 نفر  آتش نشان داوطلب  دارد که  خوشبختانه طی سال گذشته با توجه ویژه مهندس مدیح شهردار بردسکن ایستگاه شماره 2  در جنوب شهر فعال شد و هر دو ایستگاه از تجهیزات و لوازم مورد نیاز امداد و نجات  برخوردار  شد. 

شهردار بردسکن هم در همین زمینه گفت:با هدف ارتقاء سطح آمادگی نیروها و امکانات اولین پایش استانی از ایستگاههای آتش نشانی استان از بردسکن آغاز شد و خوشبختانه اداره آتش نشانی  بردسکن به لحاظ نیرو و تجهیزات نسبت به آتش نشانی های شهرهای همجوار یک درجه بالاتر است. 

محمد حسین مدیح به خرید بیش از 200 میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌های آتش‌نشانی در بردسکن طی سال گذشته قبل از گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت بیش از 700 هکتاری شهر بردسکن بر آن شدیم در امر عملیات‌های امداد و نجات ایستگاه شماره دو را در جنوب شهر بردسکن فعال کنیم  که نیروهای آتش نشان بتوانند در کمتر از 4 دقیقه  به محل حادثه اعزام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز